خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش عملیات‌های خوزستان؛

اگر اقدامات رهبر انقلاب نبود، معلوم نیست تکلیف خوزستان چه می‌شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۴۱

یکی از دلایل مهم آزادسازی سوسنگرد رهبری صریح امام راحل(ره) بود که ایشان دو مرحله به صورت قاطع اعلام فرمودند که باید حصر شکسته شود که یکی در رابطه با آبادان بود و یکی در رابطه با سوسنگرد که تمامی این‌ها نشان از نقش مهم امام در ۸ سال دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سومین همایش هم‌اندیشی و تحلیل سلسله عملیات‌های غرب خوزستان با محوریت عملیات آزادسازی سوسنگرد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دلایل مهم آزادسازی سوسنگرد رهبری صریح امام راحل(ره) بود که ایشان دو مرحله به صورت قاطع اعلام فرمودند که باید حصر شکسته شود که یکی در رابطه با آبادان بود و یکی در رابطه با سوسنگرد که تمامی این‌ها نشان از نقش مهم امام در ۸ سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد گفت: اگر گزارش‌های صحیح و صریح ایشان به امام خمینی(ره) و اقدامات مهم مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود که تکلیف جنگ و خوزستان چه می‌شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم در پایان به ولایتمداری نیروهای مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در آن مقطع زمانی علی‌رغم دستور بنی صدر به فرمان امام و رهبر خود توجه کردند و با همکاری‌های صورت گرفته توسط کارکنان ارتش از جمله مرحوم امیر قاسمی با فرمانی که از امام راحل گرفتند سریع وارد عمل شدند و توانستند سوسنگرد را آزاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز