خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

آمادگی نظامی نیروهای مسلح گزینه‌های روی میز دشمنان را بی‌اثر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۹۳

دشمنان قصد درگیر کردن ایران در مناقشات منطقه را داشتند و در این میان برخی از داخل کشور نیز دنبال این امر بودند ولی تدابیرعالمانه رهبری فرزانه انقلاب و هدایت ایشان ترفندهای دشمن را ناکام گذاشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نظامی و آمادگی نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی، گزینه های روز میز دشمنان را بی اثر کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی درآیین معارفه فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان اظهار کرد: دولت امریکا فهمیده است که به طور مستقیم نمی تواند وارد مناقشات منطقه شود و به مسلمانان ضربه وارد کند به همین منظور جنگ های نیابتی را ایجاد کرده است.

شاه صفی با ذکر اینکه نیروهای مسلح در هندسه مدیریتی کشور نقش اساسی دارد، اضافه کرد: نبود یک امام، پیشوا و رهبر مقتدر برای هدایت انقلاب های منطقه منجر به استحاله انقلاب های کنونی شده است.

وی گفت: دشمنان قصد درگیر کردن ایران در مناقشات منطقه را داشتند و در این میان برخی از داخل کشور نیز دنبال این امر بودند ولی تدابیرعالمانه رهبری فرزانه انقلاب و هدایت ایشان ترفندهای دشمن را ناکام گذاشت.

فرمانده نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم را بزرگترین برنامه و تهدید دشمن دانست و افزود: جنگ نرم تنها خطری است که کشور را تهدید می کند و دشمن با بهره گیری از ابزارهای مختلف و ورود به درون خانه ها دنبال پوساندن از درون است.

شاه صفی گفت: دشمن به این موضوع اعتقاد دارد که با جنگ نظامی نمی توان یک متر از خاک کشور ایران را گرفت به همین منظور متوسل به جنگ نرم شده است.

وی باذکر اینکه هر چیزی که به صورت رایگان ازسوی دشمن عرضه شود به طور حتم مضر است، خاطرنشان کرد: پیشتر نیز برای معتاد کردن جوانان مواد افیونی را با ارزانترین قیمت عرضه می کردند.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: مضرات شبکه های اجتماعی چندین برابر بیشتر از مزایای آن است و باید نسبت به این مسایل هوشیارانه عمل کرد.

وی گفت: پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان مرکز ثقل پایگاه های هوایی غرب کشور است به همین علت ماموریت های ویژه به دست تیزپروازان نیروی هوایی در این خطه از میهن اسلامی انجام می شود.

شاه صفی یادآوری کرد: دشمن در دو مقطع برنامه هایی برای اجلاسی سران جنبش عدم تعهد داشت که در زمان جنگ دنبال برگزار کردن این اجلاس در عراق بود که با رشادت شهید خلبان عباس دوران در ناامن کردن خاک عراق مکان آن تغییر کرد.

وی افزود: همچنین دشمن دنبال برگزار نشدن جنبش سران عدم تعهد در ایران اسلامی بود که این برنامه به بهترین شکل ممکن با همکاری و هماهنگی نهادهای مسوول برگزار شد.

در این آیین که با حضور امام جمعه همدان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، اعضای شورای تامین و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد از زحمات سه ساله امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک قدردانی و امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری به عنوان فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز