خبرگزاری کار ایران

پیام سردار جلالی به مناسبت هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۳۷

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین(ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام(ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، سردار جلالی در این پیام با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین آمده است: هفته بسیج، فصل نمادین بزرگداشت عظیم‌ترین، گسترده‌ترین، متعالی‌ترین مجموعه انسانی است که با انفاس قدسی امام خمینی(قدس سره) جان گرفت و امروز پس از سه دهه از عمر با برکت خود به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که به فرمایش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) " وجودش برای دوستان انقلاب اسلامی مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

در قسمت دیگری از پیام چنین ذکر شده است: بسیج قدرتمندترین عنصر دلسوز در پیشبرد انقلاب اسلامی و با اطمینان‌ترین سنگر برای اهداف مقدس امام(ره) و اسلام ناب محمدی است، چنانکه امام(ره) آن بسیجی بزرگ و پیر، در سخنان خود فرمود: " انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌های شماست و مسئولان تنها با پشتوانه شماست که می‌توانند به تمامی تشنگان، حقیقت و صداقت اثبات کنند ".

در ادامه پیام آمده است: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و پایداری امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین(ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام(ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به مصادف شدن ایام محرم با هفته بسیج آورده است: تقارن ماه محرم با طلوع جاودانه و تلألو نورانیت بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی واکاوی مجددی شود. چرا که در حقیقت بسیج میراثشهدا و شهدا رهروان واقعی ولایت و ولایت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشوراست.

در ادامه پیام با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی چنین آمده است: قطع و یقین حضور نیروهای نخبه و فهیم در میان موج میلیونی آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب و تثبیت، حفظ و تداوم پایدار آن نقش موثری داشته و در حال حاضر نیز ایران اسلامی، نیاز به حضور این قشر وجهت دهی به سوی چشم‌ اندازهای نو دارد و پیروزی در این عرصه‌ها نیازمند مشارکت مدیرانه و مدبرانه بسیج است.

امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه و پایدار بسیجیان به دست حضرت صاحب الزمان(عج) برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز