خبرگزاری کار ایران

عبدالله ناصری در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

مهمترین شاخصه شورای نگهبان بی‌طرفی است / اولین بار نیست که آقای جنتی موضع‌گیری جناحی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۲۹

مهمترین شاخص شورای نگهبان بی‌طرفی‌ است اما متاسفانه دبیر این شورا٬ مخالف این اصل کلیدی اقدام می‌کنند لذا از هم اکنون باید برای انتخابات مجلس اظهار نگرانی کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: اولین باری نیست که آقای جنتی اقدام به موضع‌گیری حزبی و جناحی می کنند ایشان به جناح وقابل اصلاح طلبان وابسته هستند.

عبدالله ناصری با اشاره به سخنان دبیر شورای نگهبان درخطبه‌های نماز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: آقای جنتی هنوز به این باور نرسیده اند که رئیس جمهوری اصلاح طلب با رای مردم به روی کارآمده است و باید با شعار اصلاح‌طلبانه٬ وزرا انتخاب شوند.

وی ادامه داد: سخنان ایشان در خطبه های نماز جمعه تازگی ندارد و این اولین باری نیست که ایشان اقدام به موضع گیری حزبی و جناحی می کنند چراکه ایشان بارها وابستگی خود به جناح مقابل اصلاح‌طلبان را نمایان کرده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم از سوی رئیس جمهور اذعان داشت: بخشی از نگرانی آقای جنتی از نوع و مدل معرفی آقای فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم است چراکه جریانات داخل مجلس هیچ تصوری در خصوص معرفی آقای محمد فرهادی نداشتند و فکر معرفی ایشان را هم نمی‌کردند لذا دبیر شورای نگهبان و عده‌ای از نمایندگان مجلس از این موضوع ناخرسند هستند چراکه ویژگی های علمی و مدیریتی آقای فرهادی را نمی‌توان نادیده گرفت و ایشان در اصول و مبانی اصلاح طلب هستند پس نمی توان در روز رای گیری نسبت به سوابق ایشان بی تفاوت بود.

وی با اشاره به نقش شورای نگهبان در عرصه کلان کشور اظهار داشت: شورای نگهبان بر یک اصل کلی استوار است و آن‌ هم بی طرفی‌ است که مهمترین شاخص این شورا به حساب می‌آید اما متاسفانه دبیر این شورا٬ مخالف این اصل کلیدی اقدام می‌کنند لذا از هم اکنون باید برای انتخابات مجلس اظهار نگرانی کرد.

ناصری گفت: ایشان در وابستگی به یک جریان خاص اظهار نظر می‌کنند اما باید گفت که حرف ایشان در جبهه اصولگرا و تندروها نافذ نیست و شخصیتی تاثیر گذار در این جبهه محسوب نمی شوند.

وی در پایان با تاکید بر سکوت ایشان در هشت سال گذشته اظهار کرد: در زمان دولت احمدی نژاد ایشان سکوت کرده بودند و اصلا موضع‌گیری خاصی نداشتند. دلیل ایشان این بود که دولت گذشته به دولت امام زمان معروف بودند لذا هیچگونه نقصی در این دولت وجود نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز