خبرگزاری کار ایران

در تجمع اعتراضی بسیج دانشجویی مقابل رآکتور تهران عنوان شد؛

سوم آذر٬ روز فریب و ننگ ماست / ظریف باید استیضاح شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۵۷۸

تنها یک روز مانده به سوم آذر تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها با تجمع در مقابل راکتور تهران اقدام به اعتراض در برابر مواضع‌ رئیس‌جمهور و دستگاه دیپلماسی کرده و خواستار پاسخگویی دولت به آنچه که آن را مطالبات ملت ایران عنوان می‌کردند، شدند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها یک روز قبل از سوم آذر(۲۴ نوامبر) با برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل سازمان انرژی اتمی(پردیس شهید مجید شهریاری) روند مذاکرات را نقد کردند و به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هجمه‌های تندی وارد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تنها یک روز مانده به سوم آذر تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی با تجمع در مقابل راکتور تهران اقدام به اعتراض در برابر مواضع‌ رئیس‌جمهور و دستگاه دیپلماسی کرده و خواستار پاسخگویی دولت به آنچه که آن را مطالبات ملت ایران عنوان می‌کردند، شدند.

در بیانیه‌ آنها٬ محمدجواد ظریف٬ وزیر امورخارجه کشورمان محور اصلی هجمه‌ها و نقدها بود که توسط علی خلیلی دانشجوی مقطع دکتری علوم سیاسی دانشگاه امام صادق به شرح ذیل قرائت شد:

ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا بگوییم نگران حرف‌های آقای ظریف هستیم، نگران حرف‌های آقای سریع‌القلم معاون روحانی هستیم.

نگران ستون فقرات انقلاب و نظام هستیم و این حرف که گفته می‌شود هر توافقی بهتر از توافق بد است مانند سمی می‌ماند که کشور را از پای درمی‌آورد.

ما از مجلس گله داریم که آقای ظریف باید استیضاح شود. به توافقنامه ژنو گله داریم. به اصول‌گراها گله‌مندیم که چه زمانی می‌خواهند به میدان بیایند.

آقای روحانی! چرا نمی‌گویید آنچه که در ازای چشم‌پوشی صنعت هسته‌ای رخ داد، بخشی از حقوق ملت ماست.

مگر شما در رشته حقوق تحصیل نکردید؟ چرا تمام منتقدین و انتقادهای آنها را سرکوب می‌کنید؟ شما مجلس را به انزوا می‌برید و نمی گذارید هر توافق‌نامه‌ای به تائید مجلس برسد.

ما اجازه نمی‌دهیم احساس حقارت شما به بطن جامعه کشیده شود، اما بدانید این اقدامات در کارنامه سیاستمداران بی‌کفایت ثبت خواهد شد که این حاصل و دستاورد نکبت‌بار شما در ژنو بوده است.

در اینجا اعلام می‌دارم که آقای روحانی! چرا نمی‌گویید ما در صادرات پتروشیمی مشکلی نداشته‌ایم و آنچه داده شده امتیاز نیست؟ چرا در خصوص تحریم‌ها سخن نمی‌گویید؟ همگان باید بدانند روز سوم آذر روز فریب و ننگ ما خواهد بود که تسلیم کدخدای جهان می‌شویم.

آقای روحانی! اگر بخواهید حقوق ملت ایران را تقدیم استکبار کنید، ملت ایران شما را نمی‌بخشند و نام شما به بدنامی در تاریخ ثبت خواهد شد.

بدانید که قدرت باید در مشت ملت ایران باشد نه در لبخند دیپلمات‌ها.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ این تجمع اعتراضی در حالی انجام شد که به نظر می‌رسید معترضین توسط طیف تندوری اصولگرا که پیش از این نشست‌های اعتراضی دلواپسان و همایش " منهای عزت٬ بعلاوه تحریم " را برگزار کرده بود٬ این بار در قالب " نگران‌ها " سازماندهی شده بودند.

گفتنی است امنیت این تجمع توسط نیروهای نظامی تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز