خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده به ایلنا خبر داد:

موسوی لاری، کمالی و محجوب سخنرانان کنگره حزب اسلامی کار

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۷۱

ارائه گزارش عملکرد و انتخاب شورای مرکزی جدید حزب و شورای داوری از جمله دستورکارهای کنگره ششم حزب اسلامی کار است.

ستاد برگزاری کنگره حزب اسلامی کار از برگزاری کنگره این همایش در ۱۲ آذر خبر داد و تاکید کرد: سخنرانان اصلی این همایش آقای حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر هستند.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص زمان برگزاری کنگره حزب اسلامی کار گفت: ششمین کنگره حزب اسلامی کار در ۱۲ آذر مصادف با سی و پنجمین سالگرد تصویب قانون اساسی با حضور دبیران کل احزاب برگزار می‌شود.

وی در تشریح این کنگره تصریح کرد: ششمین کنگره حزب اسلامی کار در دو بخش برگزار می‌شود؛ در بخش اول که با حضور مهمانان است و در بخش دوم، فقط اعضای حزب حضور دارند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار ادامه داد: ارائه گزارش عملکرد و انتخاب شورای مرکزی جدید حزب و شورای داوری از جمله دستورکارهای کنگره ششم حزب اسلامی کار است.

در خصوص سخنرانان ویژه این کنگره اظهار داشت: سخنرانان اصلی این همایش آقای حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر هستند.

گفتنی است که این همایش در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز