خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی از " معاونت صدای رسانه ملی " تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۶۸

دین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن معاونت در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) دارم.

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی از معاونت صدای رسانه ملی در اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رادیو قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال لوحی از اقدامات رسانه‌ای دکتر محمدحسین صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در تولید و پخش برنامه‌های جذاب و موثر در شبکه‌های رادیویی و به‌ویژه برگزاری " همایش نقش ماندگار رادیو در سال‌های دفاع مقدس " تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.

در بخشی از این لوح آمده است: بدین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن معاونت در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) دارم.

عرصه‌ پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.

پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت‌بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفه‌های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز