خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب ندای ایرانیان به ایلنا خبر داد؛

تشکیل مجمع عمومی تا پایان سال / برگزاری نشست خبری حزب برای اعلام برنامه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۰۹

در آینده نه‌چندان دراز با نخبگان سیاسی و اجتماعی و برخی از احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا نشست‌ها و دیدارهایی برای همفکری و ارایه برنامه‌های حزب خواهیم داشت. برخی از شورای هماهنگی از عضویت ما در این شورا استقبال کرده بودند و ما درصدد برگزاری جلساتی برای همکاری با آنها و عضویت خواهیم داشت.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان از برگزاری نشست خبری این تشکل در آینده‌ای نزدیک برای بیان مواضع و برنامه‌هایش خبر داد.

حسن یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه‌های حزب جدیدالتاسیس ندای ایرانیان گفت: لازم است در ابتدای سخنانم از وزارت کشور که به موقع و براساس ضوابط به درخواست هیات موسس رسیدگی کرد و مجوز حزب ندا را صادر نمود، تشکر کنم.

وی با بیان اینکه مجوز حزب ندا براساس قانون فعلا به شکل موقت است، اظهار داشت: تا قبل از صدور مجوز فعالیت برای حزب ندا ساختار و تشکیلات اولیه حزب ساماندهی شده بود و هیات اجرایی، دفتر سیاستگذاری و ارکان و کمیته‌های زیرمجموعه حزب به شکل موقت شکل گرفت.

عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان ادامه داد: در این مدت، در برخی از استان‌ها که تمایل به عضویت و همکاری وجود داشت هسته‌های اولیه شکل گرفتند و من می‌توانم بگویم تقریبا در همه استان‌ها شاخه‌های استانی شکل گرفته و به‌ مرور تکمیل می‌شود.

یونسی درباره اساسنامه و مرامنامه حزب ندای ایرانیان نیز تصریح کرد: پیش‌نویس مرامنامه و اساسنامه حزب ندای ایرانیان براساس مشورت‌ها و کارگروهی تهیه شده که البته باید به تصویب وزارت کشور برسد.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه این تشکل درصدد عضوگیری رسمی است تا بتواند مجمع عمومی‌اش را تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا پایان امسال مجمع عمومی حزب ندا تشکیل شود که باید نماینده وزارت کشور نیز در این مجمع عمومی حضور داشته باشد تا مرامنامه و اساسنامه حزب به تصویب اعضای مجمع رسیده و اعضای مجمع عمومی، ‌اعضای شورای مرکزی و دبیرکل حزب را انتخاب کنند.

وی با یادآوری اینکه هیات موسس فعلا به شکل موقت کار هیات اجرایی و شورای مرکزی حزب ندا را انجام می‌دهد، ابراز داشت: در این مدت برنامه‌هایی خواهیم داشت که از جمله آنها برگزاری نشست خبری با حضور اعضای هیات موسس است تا این نشست برنامه‌ها و مواضع‌مان را به شکل سریع و مشخص‌تر بیان کنیم.

این عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان یادآور شد: همچنین در آینده نه‌چندان دراز با نخبگان سیاسی و اجتماعی و برخی از احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا نشست‌ها و دیدارهایی برای همفکری و ارایه برنامه‌های حزب خواهیم داشت.

یونسی در پاسخ به این سوال که آیا حزب ندای ایرانیان برنامه‌ای برای عضویت در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دارد؟ توضیح داد: برخی از شورای هماهنگی از عضویت ما در این شورا استقبال کرده بودند و ما درصدد برگزاری جلساتی برای همکاری با آنها و عضویت خواهیم داشت.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان همچنین از آغاز به کار سایت رسمی این تشکل سیاسی در روزهای آتی خبر داد و اضافه کرد: عضوگیری رسمی از طریق این سایت صورت می‌گیرد و همچنین خبرهای ویژه و مواضع رسمی حزب از طریق آن منتشر خواهد شد.

وی در پایان از رسانه‌ها درخواست کرد که اخبار مربوط به حزب ندا را از طریق منابع معتبر نقد کنند و تاکید کرد که مواضع و اخبار حزب ندا فقط از طریق سخنگو بیان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز