خبرگزاری کار ایران

با حضور سران قوا؛

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۵۶

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور سران قوای سه گانه، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و حوزه و اصحاب رسانه در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد.

همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد با حضور سران قوای سه گانه، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و حوزه و اصحاب رسانه در سالن اجلاس سران در تهران آغاز شد.

اعتمادسازی در بین مردم از وجود اراده حاکمیت در مبارزه با فساد، ایجاد اطمینان در میان فعالان اقتصادی از وجود محیطی امن و کارا برای فعالیت‌های سالم اقتصادی و پیام هشدار به متخلفان در برخورد قاطع حاکمیت با اقدامات سوء آن‌ها؛ از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش است. تشریح عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

این همایش از سوی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با شعار حرکت به سوی کشوری بدون فساد در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر حسن روحانی، در این همایش آیت‌الله آملی لاریجانی و علی لاریجانی نیز سخنرانی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز