خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح هرگونه تهدید و تعرضی را در نطفه خفه می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۷۶

تمام حرکات دشمنان توسط کارشناسان زبده نیروهای مسلح نظام اسلامی، خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام حرکات دشمنان توسط کارشناسان زبده نیروهای مسلح نظام اسلامی، خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمدرضا پوردستان چهارشنبه ‌شب در نخستین یادواره ۲۰۰ شهید ارتش که در کازرون برگزار شد، در سخنانی به تشریح وضعیت ارتش در زمان رژیم پلید پهلوی پرداخت و اظهار داشت: دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا در زمان پهلوی از ارتش ایران ژاندارم و چماق منطقه ساخته بود که بتواند با کمک آن به منافع شوم خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ خاطر اینکه می‌دانست فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی محدود به مرزها نمی‌ماند و کشورهای دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد از روی ناتوانی متوسل به ترور شخصیت‌ها شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد ناامنی، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید یکی پس از دیگری را از ترفندهای سازمان‌یافته دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و افزود: به فضل خدا نه‌تنها در برابر این‌ همه هجمه شکست نخوردیم بلکه فرهنگ غنی و ادبیات انقلاب به خارج از کشور نیز صادر شد.

پوردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام به‌ خاطر اینکه از وحدت میان شیعه و سنی در عذاب بودند در حادثه ساختگی «۱۱ سپتامبر» به بهانه مبارزه با تروریسم قصد داشتند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.

وی متذکر شد: آمریکا زمانی که مؤلفه‌های قدرت از جمله ولایت‌ فقیه، ولایت‌پذیری مردم و نیروهای مسلح آماده جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرد، راهبرد خود را تغییر داد و برای مقابله با انقلاب اسلامی به تهدیدات و جنگ نرم روی آورد.

این مسئول ادامه داد: امروزه راهبرد دشمن ایجاد جنگ نیابتی در منطقه است و تمام گروهک‌ها ازجمله داعش، النصره و… به نیابت از آمریکا و اسرائیل می‌جنگند.

پوردستان هدف آمریکا را در حمایت از تکفیری‌ها، نشان دادن چهره زشت و تحریف‌شده از اسلام عنوان کرد و افزود: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و از بین بردن ظرفیت‌های جهان اسلام، تأمین امنیت رژیم پلید صهیونیستی و جلوگیری از شکل‌گیری چهره اسلام از دیگر اهداف دنیای استکبار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به مذاکرات ۱ + ۵ اشاره کرد و گفت: امروز حضور ۶ قدرت جهانی در مذاکره مقابل ایران نشان از عزت و قدرت جمهور اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارد.

وی در پایان متذکر شد: کارشناسان نیروهای مسلح تمام حرکات دشمنان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را رصد و ظرفیت‌های لازم برای مقابله با آن را ایجاد می‌کنند تا هرگونه تهدید و تعرضی را در نطفه خفه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز