خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

حضور نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۰۳

استاندار قزوین و مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از مدیران از حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین استقبال کردند.

استاندار قزوین و مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه جمعی از مدیران از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی نوه و یادگار امام راحل(ره) در قزوین استقبال کردند.

به گزارش ایلنا؛حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، نوه و یادگار امام راحل(ره)، امروز و در سفر یک روزه به استان قزوین مورد استقبال مرتضی روزبه استاندار، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

نوه امام راحل در بدو ورود مرقد مطهر حسین بن علی‌بن موسی‌الرضا، فرزند بلافصل حضرت ثامن الحجج(ع) را زیارت و با حضوردر مزار آیت‌الله زرآبادی برای ایشان فاتحه‌ای قرائت کرد.

یاد گار امام راحل در ادامه با حضور در گلزار شهدای قزوین به مقام والای شهیدان و سرلشگرخلبان شهید عباس بابایی ادای احترام کرد و در ادامه به همراه مجموعه همراهان در دفتر آیت‌الله باریک‌بین حاضر شد و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی در ادامه با حضور در منزل شهیدان مسعود و محمود فانی و شهیدان قربانعلی و کاظم کوچک‌تبار با خانواده‌های این شهیدان دیدار کرد.

دیدار با آیت‌الله محمدی تاکندی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری و از اساتید برجسته حوزه های علمیه، بازدید از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و حضور و سخنرانی در حسینیه یادگار امام به مناسبت ۲۸ صفر٬ سالروز رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی در سفر یک روزه به قزوین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز