خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی مطرح کرد:

اخطار قرارگاه پدافند هوایی به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۷۳

برگزاری این رزمایش باعثهیچ‌گونه اختلالی در روند پروازهای عبوری نشده است اما با رصدهایی که انجام می‌دهیم هواپیماهای جاسوسی با وجود خاصیت پنهان‌کاری، کشف شده و به آنها اخطار داده می‌شود و این هواپیماها به ناچار از مهلکه دور می‌شوند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه ما هر روز منطقه‌ رزمایش را رصد می کنیم گفت: امروز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای اخطارهای لازم داده شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه کل آسمان کشور به‌صورت ۲۴ ساعته رصد و اطلاعاتش به دو مقصد «کنترل و فرماندهی شبکه یک پارچه» و «قرارگاه رزمایش» ارسال می‌شود، افزود: اگر هواپیماهایی از مسیر خودشان منحرف شوند، همه اقدامات ایمنی و امنیتی انجام می‌شود تا هم پروازهای عبوری به سلامت انجام شود و هم پروازی که قصد تخاصم و جاسوسی دارد، در اجرای ماموریت خود ناکام بماند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به عبور روزانه حدود هزار فروند هواپیما از آسمان کشور، گفت: برگزاری این رزمایش باعثهیچ‌گونه اختلالی در روند پروازهای عبوری نشده است اما با رصدهایی که انجام می‌دهیم هواپیماهای جاسوسی با وجود خاصیت پنهان‌کاری، کشف شده و به آنها اخطار داده می‌شود و این هواپیماها به ناچار از مهلکه دور می‌شوند.

امیر سرتیپ اسماعیلی در پایان تصریح کرد: این اخطارها را در روزهای قبل از رزمایش داشته‌ایم و امروز نیز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای اخطارهای لازم داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز