خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در نشست خبری یادواره سوره‌های سرخ:

طرحی ایجاد کرده‌ایم که جوانان با شهدا انس و ارتباط پیدا کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۹۲

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای تربیت حافظان قرآن٬ سازمان قر آن و عترت سپاه تهران بزرگ٬ طرحی را با یاد و نام شهدای قرآنی آغاز کرده که هر ساله برای همین منظور همایشی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: از جمله مباحثی که امروز دنبال می‌کنیم بحثتربیتی و قرآن و عترت است که سابق آن به اندازه عمر سپاه است و این بحثرا به جدیت در سپاه تهران پیگیری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد ذوالقدر در نشست خبری دومین یادواره سوره‌های سرخ با اشاره به اهمیت حفظ قرآن و آشنایی جوانان با شهدا٬ ابراز داشت: در راستای تدبیر و فرمایشات مقام معظم رهبری و درخواست ایشان برای تربیت حافظان قرآن سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ طرحی را با یاد و نام شهدای قرآنی آغاز کرده که هر ساله برای همین منظور همایشی برگزار می‌شود و امسال هم کنگره سوره‌های سرخ به همین دلیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: سوره‌های سرخ به نوعی یاد شهدای قرآنی را زنده نگه می‌دارد و جلساتی که برگزار می‌شود با هدف پیوند بین جوانان و شهدا برگزار می‌شود که سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ طرحی را ایجاد کرده که جوانان با شهدا انس و ارتباط پیدا کنند و با یاد آن‌ها زندگی کنند.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه چند روز دیگر گردهمایی عظیمی در مصلی تهران برگزار خواهد شد ابراز داشت: در این گردهمایی عظیم حافظان قرآن و اقشار دیگر بسیج در آن حضور خواهند داشت و بعد از آن هم نشست بسیج طلاب در مصلی برگزار خواهد شد.

در این نشست قربانی مسئول سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان در عرصه‌های قرآنی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح تهران داریم قصد داریم بزرگ‌ترین شبکه مردمی و قرآنی را ایجاد کنیم و در عرصه‌های مختلفی مانند کودکان و نوجوانان؛ نهضت قرآن آموزی؛ سبک زندگی و موارد مختلف دیگر که خلاء‌هایی وجود دارد بتوانیم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به یادواره سوره‌های سرخ خاطرنشان کرد: این یادواره در تهران برگزار خواهد شد که تعداد زیادی از خانواده شهدا هم شناسایی شده‌اند و در این جلسات شرکت خواهند داشت که هدف از آن نشر و ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی و زمینه‌سازی جهت معرفت سازی و بصیرت‌افزایی است.

قربانی در پایان با اشاره به تهیه شدن چندین مستند از شهدا بیان داشت: نزدیک به ۴۰ مستند از ۴۰ شهید دوران دفاع مقدس تهیه کرده‌ایم و قرار است از شبکه قرآن و سایر شبکه‌ها به اسم سوره‌های قرآن پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز