خبرگزاری کار ایران

شجاعی خبر داد؛

انتخاب معاونان سیاسی و اجرایی دبیر کل حزب ندای ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۰۴

ساختار حزبی ندای ایرانیان با احزاب موجود در کشور تفاوت‌هایی دارد. این تفاوت‌ها که حاصل آسیب شناسی‌های صورت گرفته است با توجه به تاثیرگذاری هدف‌دار‌تر و عملکرد تخصصی‌تر٬ به تدریج بیشتر نمایان خواهد شد.

به دنبال انتخاب اعضای شورای مرکزی موقت، رئیس هیات اجرایی موقت و دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان، معاونین سیاسی و اجرایی دبیر کل این حزب نیز انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، بهروز شجاعی با اشاره به انتخاب صادق خرازی به عنوان رئیس موقت شورای مرکزی و مجید فراهانی به عنوان دبیر کل موقت این حزب از سوی شورای مرکزی موقت، گفت: تا برگزاری اولین کنگره حزب، تمام تلاش دبیرکل، رئیس شورای مرکزی و سایر ارکان این حزب که همگی به صورت موقت انتخاب شده‌اند، سازماندهی هرچه سریع‌تر و ایجاد ساختارهای لازم برای تبدیل شدن حزب ندای ایرانیان به حزبی پویا، فراگیر و تاثیرگذار است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: بر همین اساس سید شهاب الدین طباطبایی به عنوان معاون اجرایی دبیر کل و رئیس هیات اجرایی این حزب انتخاب شد.

وی افزود: همچنین رضا شریفی به عنوان معاون سیاسی دبیر کل و رئیس دفتر سیاست‌گذاری و مطالعات راهبردی حزب ندای ایرانیان انتخاب شد.

عضو شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان خاطر نشان کرد: ساختارهای حزبی ندای ایرانیان دارای تفاوت‌ها و تمایزهایی با احزاب موجود در کشور است که به تدریج این تفاوت‌ها که حاصل آسیب شناسی‌های صورت گرفته است با توجه به تاثیرگذاری هدف‌دار‌تر و عملکرد تخصصی‌تر بیشتر نمایان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز