خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش

نیازی به حضور بیگانگان برای تامین امنیت منطقه نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۸۰

این رزمایش پیام دوستی و صلح برای کشورهای جهان دارد و نشان می دهد ما برای تامین امنیت منطقه برای خود و با همکاری کشورهای منطقه زیر سایه وحدت اسلامی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دریای عمان و تنگه هرمز از مهمترین گذرگاه‌های آبی جهان هستند و اقتصاد جهان از آنها عبور می کند٬ گفت: بنابراین این مناطق نیازمند امنیت و ثبات کامل است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، هدف از رزمایش محمد رسول الله(ص) را نشان دادن قدرت ایران و ایجاد صلح زیر سایه وحدت اسلامی عنوان کرد و گفت: این رزمایش پیام دوستی و صلح برای کشورهای همسایه در منطقه و حتی کشورهای خارج از منطقه دارد و نشان می دهد که ما برای تامین امنیت منطقه برای خود و با همکاری کشورهای منطقه زیر سایه وحدت اسلامی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیازی به حضور بیگانگان برای تامین امنیت منطقه نیست٬ افزود: دریای عمان و تنگه هرمز از مهمترین گذرگاه‌های آبی جهان هستند و اقتصاد جهان از آنها عبور می کند بنابر این این مناطق نیازمند امنیت و ثبات کامل است. ما با برگزاری این رزمایش به همه اعلام می کنیم که مطمئن باشید امنیت در این منطقه برقرار است و کسی نمی تواند آن را بر هم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز