خبرگزاری کار ایران

دیدار احزاب اصولگرا و موتلفه در گفت‌وگوی ترقی با ایلنا:

دیدار با پایداری برای رفع موارد اختلاف بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۲۸

علاوه بر موضوع راهکارهای وحدت ما تلاش داریم در اینگونه نشست ها موارد اختلافی موجود را رفع و به دیدگاه‌های مشترکی دست یابیم.

یک عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در دیدار با اعضای جبهه پایداری بیشتر سعی در حل و رفع موارد اختلافی بوده است.

حیمدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ در خصوص دیدارهای موتلفه با گروه‌های اصولگرا٬ گفت: دیدار با گروه‌های اصولگرا همواره وجود داشته است. البته دیداری با جبهه پایداری هم داشته‌ایم که تقریبا حدود دو هفته پیش صورت گرفته است‎‍‍.

وی در پاسخ به این سوال که هدف اصلی از این نوع دیدارها و نشست‌های مشترک چیست٬ بیان کرد: هدف اصلی به خصوص در دیدار اخیر با اعضای جبهه پایداری تلاش در جهت هماهنگی و همکاری و وحدت اصولگرایانه است‏‏ که علاوه بر جبهه پایداری٬ ما با جمعیت ایثارگران و دیگر گروه های اصولگرایی هم دیدارهایی داشته‌ایم.

ترقی اضافه کرد: علاوه بر موضوع راهکارهای وحدت ما تلاش داریم در اینگونه نشست ها موارد اختلافی موجود را رفع و به دیدگاه‌های مشترکی دست یابیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در این نسشت٬ صحبت‌هایی پیرامون انتخابات آینده مجلس یا لیست‌های مشترک صورت گرفته است یا خیر٬ بیان کرد: نه تا به امروز دراین باره صحبت نکرده‌ایم بلکه بیشتر سعی شده در این دیدارها بر راهکارهای ضرورت وحدت و حل موارد اختلافی پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز