خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شهرستانی در دیدار با سردار احمدی مقدم:

فتوای آیت‌الله سیستانی تحرکات داعش را خنثی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۶۹

این فتوا برای کلیه مردمان اعم از شیعه، سنی، ایزدی و غیره بود که تنها شامل شیعه نمی شد و وقتی این فتوا صادر شد، شاهد خیل عظیم مردمی در این رابطه بودی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده انتظامی استان قم، رییس عقیدتی سیاسی و رییس حفاظت اطلاعات این فرماندهی با آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی " سیستانی " در ایران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در ایران، در دیدار سردار اسماعیل احمدی مقدم؛ فرمانده ناجا با اشاره به تحولات عراق، گفت: فتوای آیت الله العظمی " سیستانی " در خنثی کردن تحرکات داعش تاثیر حداکثری داشت.

وی با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی داعش در عراق و فتوای جهاد از سوی آیت الله العظمی " سیستانی " اظهار داشت: این فتوا برای کلیه مردمان اعم از شیعه، سنی، ایزدی و غیره بود که تنها شامل شیعه نمی شد و وقتی این فتوا صادر شد، شاهد خیل عظیم مردمی در این رابطه بودیم.

نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی در ایران، در ادامه نقش رسانه ها را در تحولات عراق موثر دانست و تصریح کرد: با توجه به تبلیغات منفی داعش، بحمدالله عظمت تشیع امام حسین(ع) در اربعین امسال در کربلا بر همگان روشن و مدینه ای فاضله بود و این به برکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

آیت الله شهرستانی در پایان سخنان خود به تاثیر فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد.

فرمانده ناجا نیز هدف از این دیدار را عیادت از نماینده آیت الله سیستانی در ایران عنوان و در سخنانی ضمن تشریح حرکت عظیم مردمی در اربعین امسال در کربلا تصریح کرد: جمعیت ۵۰۰ هزار نفری زائران ایرانی در سال گذشته به ۵/۱ میلیون نفر در سال جاری رسید و من نیز امسال مشرف شدم و حدود ۱۵ کیلومتر از مسیر را پیاده رفتم و شرایط امنیتی بسیار مطلوب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز