خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای؛

نحوه عضویت در حزب ندای ایرانیان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۸۵

همه ایرانیانی که خود را ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی و معتقد به مبانی سیاسی و فکری مندرج در مرامنامه این حزب می‌دانند٬ می‌توانند به عضویت این حزب در‌‌آیند.

یک روز پس از انتشار پیش‌نویس مرامنامه حزب ندای ایرانیان، این حزب تازه تأسیس اصلاح‌طلب٬ در اطلاعیه‌ای نحوه عضویت علاقه‌مندان به عضویت در این حزب را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ پایگاه خبری این حزب در اطلاعیه‌ای نحوه عضویت را توضیح داد که متن این اطلاعیه شرح زیر است:

با توجه به آغاز فعالیت رسمی حزب ندای ایرانیان و بنا بر تصمیم شورای مرکزی موقت، کلیه متقاضیان همکاری با این حزب می‌توانند به‌طور رسمی درخواست خود را ارائه نمایند. بر این اساس همه ایرانیانی که خود را ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی و معتقد به مبانی سیاسی و فکری مندرج در مرامنامه این حزب می‌دانند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی nedayeiranian. com مراجعه و نسبت به اعلام آمادگی برای همکاری اقدام نمایند.

در همین رابطه سخنگوی این حزب گفت: پیش‌نویس مرامنامه حزب ندای ایرانیان برای متقاضیان همکاری، در این پایگاه اینترنتی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

حسن یونسی تصریح کرد: همکاری با حزب ندای ایرانیان در قالب هواداری و عضویت امکان‌پذیر است. افرادی که حداقل دارای ۱۸ سال سن باشند، در صورتی‌ که تقاضای عضویت در حزب داشته باشند، پس از طی مراحل تشکیلاتی و آموزشی و احراز شرایط می‌توانند به عضویت درآیند.

وی در پایان گفت: این امکان هم پیش‌بینی‌شده تا افرادی که مایل به عضویت رسمی نیستند یا همه شرایط عضویت را دارا نیستند، بتوانند به شکل هواداری با حزب ندای ایرانیان ارتباط داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز