خبرگزاری کار ایران

نبی‌حبیبی:

مدیران اقتصادی کشور آماده برخورد با هر توطئه‌ای هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۷۰

اقدامات غیرمنطقی و غیرعقلایی آمریکا مبنی بر تداوم تحریم ها توافق ژنو را عملا بصورت یک کاغذ بی اعتبار در آورده است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: رزمایش مقتدرانه محمد رسول الله(ص)، نشان داد ملت ایران در پاسخ به تهدیدهای دشمن گزینه نظامی را همیشه بر روی میز دارد.

به گزارش ایلنا٬ محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب در مورد اعلام ۹ مورد تحریم جدید آمریکا علیه ایران تصریح کرد: پس از توافق ژنو بارها آمریکایی ها بر خلاف توافق تحریم های جدید وضع کردند، ۹ مورد جدید هم علامت این است که آنها به هیچ توافقی پایبند نیستند.

حبیبی ادامه داد: اقدامات غیرمنطقی و غیرعقلایی آمریکا مبنی بر تداوم تحریم ها توافق ژنو را عملا بصورت یک کاغذ بی اعتبار در آورده است.

وی خطاب اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید در حفاظت از منافع ملت ایران در مذاکرات به آمریکا گوشزد کندکه مسوولیت شکست مذاکرات به عهده آمریکاست؛ ملت ایران به چیزی جز لغو همزمان همه تحریم ها، رضایت نخواهد داد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره بازداشت «شیخ علی سلمان» دبیر کل حزب الوفاق بحرین، اظهار داشت: دولت بحرین بیش از ۴ سال است با مردم این کشور درگیر است. دستگیری، شکنجه و ضرب و شتم مردم در خیابان ها زمینه ساز سقوط قطعی حکومت فعلی است.

حبیبی ادامه داد: اکنون از سراسر دنیا اعتراضات به حکام بحرین در مورد بازداشت شیخ علی سلمان گسترش یافته و مراجع عظام تقلید اعتراضات خود را بیان کرده اند. دولت بحرین نمی تواند در برابر موج عظیم اعتراضات دوام بیاورد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از مسوولان اقتصادی دولت تصریح کرد: خوشبختانه مسوولان دولتی گفته اند اگر قیمت نفت به ۳۰ دلار هم برسد می توانند مملکت را اداره کنند، این نشان می دهد که مدیران اقتصادی کشور آماده برخورد با هر توطئه ای در این باب هستند.

حبیبی خاطر نشان کرد: ما باید سیاست صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم و در سال آینده با رونق تولید و خروج از رکود در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت پیروز شویم.

وی همچنین در مورد ماجرای تخلف برداشت ۱/۴ میلیارد دلاری دولت از صندوق ذخیره ارزی گفت: نهادهای نظارتی باید همواره آمادگی داشته باشند که تخلفی صورت نگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز