خبرگزاری کار ایران

لحظاتی پیش؛

سایت علی مطهری از دسترس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۹۸

ظهر امروز حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفته بود برخی مطالب نامه مطهری به رییس قوه قضاییه، قابل تعقیب است.

پایگاه اطلاع‌رسانی و وب‌سایت شخصی علی مطهری به نشانی اینترنتی www. alimotahari. com از دسترس خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پایگاه اطلاع‌رسانی علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دسترس خارج شد.

گفتنی است ظهر امروز حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفته بود برخی مطالب نامه علی مطهری به رییس قوه قضاییه، قابل تعقیب است.

محسنی اژه‌ای امروز در نشست خبری خود در خصوص اظهارات علی مطهری و نظر قوه قضاییه گفته بود: بسیاری از مطالبی که در نامه آقای مطهری وجود داشت کذب محض است٬ حتی قابلیت تعقیب قضایی دارد که در آینده نزدیک پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفته بود: مطهری صحبتی از جلسه‌ای کرده‌ است که حتی در آن حضور نداشته‌ و این گونه صحبت کردن٬ دور از شان یک نماینده است؛ اصولا با این مسائل با ابزار سیاسی برخورد نمی‌کنیم و مطمئنم افراد مطلع و حقوقدانان اینگونه صحبت نمی‌کنند.

شایان ذکر است پس از اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی علی مطهری از دسترس خارج شد٬ تاکنون هیچ مرجع رسمی در این‌باره اظهارنظر نکرده و اظهارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هم مربوط به ساعاتی قبل از این اتفاق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز