خبرگزاری کار ایران

بهزاد نبوی مطالب سایت مثلثرا تکذیب کرد:

هیچگاه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شرکت نکردم / مطالب منتشر شده نسبت به عارف کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۳۷

نبوی با تجلیل از رفتار و منش سیاسی و اخلاقی عارف تاکید کرد: حتی در ذهن من هم مطالبی که در ارتباط با دکتر عارف در این خبر مطرح شده است نمی گذرد چه برسد که آن را بر زبان بیاورم.

بهزاد نبوی از چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب مطالب منتشر شده از قول وی در سایت اصولگرای مثلثرا به شدت تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، بهزاد نبوی در گفت‌وگو با امید، در واکنش به مطالب منتشر شده از قول وی در سایت خبری مثلثگفت: هیچگاه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شرکت نکردم و مطالبی که از قول من نسبت به دکتر عارف مطرح شده است کذب محض است.

او با تجلیل از رفتار و منش سیاسی و اخلاقی عارف تاکید کرد: حتی در ذهن من هم مطالبی که در ارتباط با دکتر عارف در این خبر مطرح شده است نمی گذرد چه برسد که آن را بر زبان بیاورم.

نبوی در پایان تاکید کرد: دیدگاه من در ارتباط با مسائل کشور روشن و شفاف است و اینگونه خبررسانی کذب محض است.

گفتتنی است سایت اصولگرای مثلثدر خبری مدعی شد: «بهزاد نبوی در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته است که محمدرضا عارف پتانسیل تبدیل شدن به مهدی کروبی را دارد و ممکن است که راه خود را مانند آنچه کروبی در انتخابات ۸۴ انجام داد از اصلاح طلبان جدا کند. بهزاد نبوی به اصلاح طلبان توصیه کرده است که کاری نکنید عارف روی دستمان بماند.

او در این جلسه گفته برخی اصلاح‌طلبان کارگزارانی به او القا کردند که او دارای پایگاه رای مناسبی است و به همین منظور او را تشویق به حضور در انتخابات کردند.

بهزاد نبوی ادامه داده است که: ما در نهایت باید عارف را جذب کنیم. اما باید طبق قاعده‌ای او را به شورای اصلاحات وارد کنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز