خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در افتتاحیه زورخانه ثارالله(ع) بسیج کرمانشاه تا کید کرد:

ورزش باستانی تجلی عبودیت پروردگار در عرصه ورزش است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۰۳

این تعالی و عبودیت علاوه بر ارتباط با پروردگار در همه عرصه ها همچون ارتباط با خلایق، کسب روزی حلال برای خانواده، جهاد و تلاش علمی، آمادگی جسمانی و قدرت دفاعی برای دفع شر می باشد چرا که انسان موجودی چند بُعدی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ان شاءالله این فرهنگ و ارزش به صورت جهانی تر و بیشتر نسبت به سایر ورزش هایی که از عبودیت های الهی تهی هستند به درخشد.

به گزارش ایلنا، سردار نقدی در افتتاحیه زورخانه باستانی ثارالله(ع) بسیج کرمانشاه گفت: انسان برای عبودیت پروردگار و تکامل آفریده شده همانطور که هدف پیامبر(ص) تعالی اخلاقی جامعه بود.

سردار نقدی با بیان اینکه عبودیت به عنوان هدف خلقت، تعالی انسان در تمامی عرصه های زندگی می باشد، اظهار داشت: این تعالی و عبودیت علاوه بر ارتباط با پروردگار در همه عرصه ها همچون ارتباط با خلایق، کسب روزی حلال برای خانواده، جهاد و تلاش علمی، آمادگی جسمانی و قدرت دفاعی برای دفع شر می باشد چرا که انسان موجودی چند بُعدی است.

وی انجام کارها برای خدا را علت تجمیع تعالی در عرصه های مختلف زندگی دانسته و تصریح کرد: ورزش برای یاد خدا و پیشوایان الهی می باشد و ورزش باستانی تجلی عبودیت پروردگار در عرصه ورزش است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: انسانی که دارای همه ابعاد است در تمامی عرصه های مختلف زندگی برای خدا تلاش می کند. که این به برکت محبت اهل بیت(علیهم السلام) در کشور ما و همان فرهنگ متعالی است که دیگران در سراسر دنیا از آن محروم می باشند.

وی توسعه ورزش باستانی زورخانه ای در سال ۹۴ را از برنامه های بسیج عنوان نموده و ادامه داد: ان شاءالله این فرهنگ و ارزش به صورت جهانی تر و بیشتر نسبت به سایر ورزش هایی که از عبودیت های الهی تهی هستند بدرخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود ابراز داشت: از خدا می خواهیم تا این زورخانه های باستانی را مرکز عبودیت الهی و تربیت سربازان امام زمان عج قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز