خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری خبر داد:

رمزگشایی از مدل دفاعی ایران در دستور کار مراکز تحقیقاتی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۸۱

مدل دفاعی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از ارتش و سپاه در معرض دید دوست و دشمن قرار دارد و رمز گشایی از این مدل موفق در دستور کار بسیاری از مراکز تحقیقی قرار گرفته است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تاثیرات رزمایش‌های نیروهای مسلح در عرصه‌ی آمادگی‌های دفاعی کشور تاکید کرد: پهنه‌ی دفاعی ایران مستحکم‌تر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون رزمایش حضرت محمد رسول الله(ص) در گستره‌ی دریا، هوا و زمین، رزمایش‌های آتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در راستای پیوستگی سرزمینی و عمق بخشی دفاعی کشورمان قلمداد کرد و اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقای مجموعه توانمندیهای خود نسبت به گذشته دژ محکم دفاعی کشور در برابر هرگونه زیاده خواهی‌ و تجاوز بیگانه به شمار می‌آید و انجام موفق رزمایش محمد رسول الله(ص) بیانگر عزم، اراده، انگیزه و مدیریت انقلابی در این نهاد ارزشمند‌ است.

وی افزود: رزمایش‌هایی که ان‌شاءالله در آینده خواهیم داشت چرخه دفاعی کشور را هر چه بیشتر مستحکم خواهد کرد و با حمایت آحاد مختلف مردم قدرت و اقتدار دفاعی کشور به نقاط مطلوب خود نزدیک می‌شود.

جزایری با اشاره به ویژگی‌ها و مزیت‌های مدل دفاعی کشور تصریح کرد: امروز مدل دفاعی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از ارتش و سپاه در معرض دید دوست و دشمن قرار دارد و رمز گشایی از این مدل موفق در دستور کار بسیاری از مراکز تحقیقی قرار گرفته است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه گفت: پیوند سپاه و ارتش در دو بعد عناصر مادی و معنوی قدرت که سابقه دیرینه دوره دفاع مقدس را به همراه دارد، در ارتقای سطح توانمندی‌های نظامی کشور بسیار اثر گذار بوده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک رزمایش موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران به آحاد نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام و فرماندهان و مسؤلان مربوطه، بیان داشت: با بهره‌گیری از تجارب اینگونه رزمایش‌ها و استفاده از خلاقیت‌ها و ابتکارات و بخصوص نسل جوان نیروهای مسلح و متخصصین، مهندسان و طراحان در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ویژه حوزه‌ صنایع دفاعی، امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز