خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با طیب‌نیا:

کسی که در این شرایط مسئولیت قبول کند٬ مجاهدت کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۹۶

اگر همدلی بین مسئولان و ارکان نظام نباشد٬ بدترین ضررها را متحمل می‌شویم٬ امیدواریم با رهنمودهای حضرتعالی(آیت‌الله شبیری زنجانی) و مراجع٬ این همدلی در کشور ایجاد شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر یک‌روز خود به قم٬ به دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با وزیر امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد: کسی که در این وضع امکانات و شرایط اقتصادی مسئولیتی قبول کند مجاهده کرده است.

علی طیب‌نیا نیز در دیدار با آیت‌الله شبیری زنجانی ابراز داشت: این دولت موفق شد با وجود تحریم‌ها آرامش نسبی در کشور و همچنین کاهش تورم را ایجاد کند و رشد تولید مثبت شود.

وی افزود: به دلیل تحریم در گذشته ما ۲.۵ میلیون بشکه ارسال می‌کردیم اما در حال حاضر به یک میلیون بشکه رسیده است و پول این‌ها قابل برداشت نیست ودر مجموع شرایط سختی در وضع اقتصادی داریم.

وزیر اقتصاد ادامه داد: اگر همدلی بین مسئولان و ارکان نظام نباشد٬ بد‌ترین ضرر‌ها را متحمل می‌شویم و امیدواریم با رهنمودهای حضرتعالی(آیت‌الله شبیری زنجانی) و مراجع این همدلی در کشور ایجاد شود.

طیب‌نیا خاطرنشان کرد: باید بدانیم شرایط حال کشور از شرایط جنگ هشت سال دفاع مقدس بد‌تر است چون در حال حاضر یک جنگ اقتصادی داریم.

بقیه دیدار و صحبت‌های ایشان با وزیر به صورت خصوصی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز