خبرگزاری کار ایران

موحدی در واکنش به اتفاقات اخیر مجلس:

اتفاقات اخیر در شان مجلس نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۴۴

توهین به ساحت پیامبر(ص) از جهالت نشات گرفته است / تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بدانند کسانی مقابل‌شان ایستاده‌اند / مسئولین باید به داخل کشور توجه کنند و از اشرافی‌گری، ریخت‌و پاش‌ها خودداری کنند

خطیب موقت جمعه تهران نسبت به اتفاقات اخیر مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ۲۷ دی سالروز شهادت شهدای فداییان اسلام گفت: آنها در آن موقع وارد فضای رعب و وحشت شدند و پشت شاه را لرزاندند و گفتند که ایران شیران فداکاری دارد و درس مقاومت دادند که همین مقاومت باعثشد تا شاه در ۲۶ دی ماه ازکشور فرار کند.

وی با اشاره به کاریکاتور چاپ شده از سوی روزنامه فرانسوی اظهار داشت: موضوع دردآوری که در چند روز اخیر نمایان شد توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) و پیامبر خوبی‌ها و توهین به ایشان بود و دلیل آن هم، این بود که احساس کردم اسلام در اروپا به سرعت در حال پیش رفتن است که دست به چنین اعمال سخیفی می‌زنند چرا که اینها به مرحله جهالت رسید‌ه‌اند که دشمنی خود را با اسلام آشکار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جای تعجب دارد حمایت از این جنایت را حمایت از آزادی می‌نامند اما باید گفت که این آزادی نیست این لجاجت، بی‌شرمی و خباثت است و از این عجیب‌تر اینکه همین جانیان در فرانسه راهپیمایی می‌کنند و تروریسم را محکوم می‌کنند. اما اینها خودشان تروریست و تروریست‌پرور هستند به طوری که نتانیاهو به راهپیمایی می‌آید و تروریسم را محکوم می‌کند و باید بگویم اگر آنها تروریسم را محکوم می‌کنند پس چه کسی آن را تقویت می‌کند و برایشان سلاح می‌سازد.

موحدی کرمانی در ادامه‌های خویش، با اشاره به مذاکرات اخیر میان ایران و ۱ + ۵ تصریح کرد: مطلب بعدی این است که هیات ایرانی مذاکره می‌کند و ان‌شاءالله این مذاکره موفق باشد و ان‌شائالله مبارک است اما تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما باید بدانند در مقابلشان چه کسانی هستند چراکه مقام معظم رهبری در دیدار با مردم فرمودند که دولتمردان امریکا غیرمنطقی هستند و حرف‌ها و عملشان غیرمنطقی است لذا در نظام اسلامی در مقابل افکار امریکا و استکبار جهانی هیچ گاه تسلیم نشده و تسلیم نمی‌شود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص قیمت نفت توسط عربستان و کشورهای دیگر خاطرنشان کرد: ما با کاهش قیمت نفت برای ضربه زدن به کشور ایران مواجهیم که در اینجا روی آوردن به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش حس می‌شود و نیروهای جوان ما باید به میدان بیایند لذا مسئولین باید به داخل کشور توجه کنند و از اشرافی‌گری، ریخت‌و پاش‌ها خودداری کنند و حقوق‌های میلیونی را پایین بیاورند و توجه‌شان به کشاورزان باشد. لذا مجلس هم باید این موضوع را در بودجه سال ۹۴ در نظر بگیرد تا از وابستگی به نفت جدا شویم.

وی با اشاره به حوادثاخیر مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آن چیزی که در مجلس اتفاق افتاد در شان مجلس نبود یعنی نه آن سخن و نه عملکرد نمایندگان در طراز آن مجلس نبود و ان‌شاالله آن مجلس وزن خود را به دست آورد.

خطیب موقت نماز جمعه در پایان بیان کرد: تذکر بعدی‌ام به شوراهای شهر و روستاست به طوری که این شوراها باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مصوبات و آرای اسلامی از سوی آنها صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز