خبرگزاری کار ایران

دبیرکل وحدت و همکاری ملی در دیدار با عارف مطرح کرد:

تشکیل جبهه‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۸۰

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی به دلیل همزمانی‌اش با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شرایط ویژه منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

اعضای شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی با محمدرضا عارف عضو مجتمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان دیدار و گفت‌وگو کردند و اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده حزب٬ به اطلاع عارف رسانده شد.

به گزارش ایلنا٬ محمدرضا راه‌چمنی در این دیدار به مشکلات کشور و مردم به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بیکاری جوانان، افزایش قیمت برخی کالاها، تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و واردات بی‌رویه کالا اشاره کرد و خطاب به عارف گفت: مردم از امثال جنابعالی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستید، انتظار دارند این‌گونه مشکلات را به هر طریقی که مصلحت بدانید٬ به مسئولان ذی‌ربط در دولت منعکس و از آنها بخواهید با اصلاح سیاست‌های ناصحیح به ارثرسیده از گذشته، به حل مشکلات و جلب رضایت مردم و بهبود زندگی ‌آنها به ویژه اقشار محروم جامعه که صاحبان اصلی انقلابند٬ عنایت ویژه‌ای نمایند.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی به بحثانتخابات مجلس دهم پرداخت و اظهار داشت: انتخابات دوره دهم مجلس به دلیل همزمانی‌اش با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شرایط ویژه منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

راه‌چمنی در ادامه به وجود طیف‌های مختلف در جریان اصلاح‌طلبی و فعالیت حدود ۴۰ حزب و گروه سیاسی اصلاح‌طلب با سلیقه‌های متفاوت در کشور اشاره کرد و گفت: این ۴۰ حزب و گروه سیاسی همه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضویت ندارند، بلکه تعدادی از آنها عضو جبهه دیگری تحت عنوان جبهه اصلاح‌طلبان هستند و تعداد دیگری هم که اصلاح‌طلب هستند، عضو هیچ یک از جبهه‌های مذکور نیستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که مجموعه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم در سال آینده خواهند داشت، لزوم تشکیل جبهه واحد اصلاح‌طلبان متشکل از همه ۴۰ حزب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب را به عنوان یک راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اشاره شده یادآور شد و اعلام نمود: اگر چنین جبهه‌ای تشکیل گردد، شانس پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره دهم مجلس بسیار بالا خواهد رفت.

راه‌چمنی در خاتمه سخنانش با استقبال از کاندیدا شدن عارف برای نمایندگی مجلس دهم آمادگی حزب وحدت و همکاری ملی را برای همکاری مشترک با دیگر احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات دهم مجلس اعلام نمود.

پس از سخنان دبیرکل و چند تن از مسئولان حزب عارف طی سخنانی مطالبی را پیرامون لزوم حمایت از برنامه‌های دولت تدبیر و امید و توجه بیشتر دولت به حل مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی آنها و حضور منسجم اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره دهم مجلس مطرح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز