خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

صهیونیست‌ها با ایجاد گروه‌های تکفیری به دنبال تضعیف چهره اسلام هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۳۸

امروز بر دوش علمای جهان اسلام و حوزه های علمیه تکالیف سنگینی است که به مسائلی که مقاصد اصلی اسلام است و از آن به روح قرآن و اسلام تعبیر می کنیم، توجه کنند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اعظم(ص)، گفت: پشت صحنه اینگونه اعمال، صهیونیست ها هستند که کمر به نابودی اسلام بسته‌ و با ایجاد گروه‌های تکفیری به دنبال تضعیف چهره اسلام هستند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به تکرار جسارت‌های کشورهای غربی با تحریکات صهیونیست‌های خبیثنسبت به پیامبر اسلام(ص)، تصریح کرد: صهیونیست‌ها دشمنان دیرین اسلام هستند، با این تفکر که آن‌ها غیر خودشان را بشر حساب نمی‌کنند و دیگران نزد آن‌ها مانند برده‌اند و این مبنای تفکر جریان صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: همین اتفاق‌ها و کارهای شیطنت‌آمیز آن‌ها بود که در سابق مسیحیت را علیه اسلام شورانید و جنگ‌های ویرانگر صلیبی راه انداخته شد و امروز هم اصل تشکیل گروه‌های تکفیری با توطئه و برنامه‌ریزی آن ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با ایجاد گروه‌های تکفیری و حمایت از آن ها قصد دارند چهره اسلام را در جهان تضعیف کنند، مقاومت اسلامی را در مقابل اسراییل غاصب تخریب و تضعیف کنند، بیداری اسلامی را تحریف و جایگاهی که اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی در کل جهان و منطقه ایجاد کرده بود را مخدوش کنند.

آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صهیونیست‌ها احساس خطر کردند و جریانات صلیبی را در آمریکا ایجاد کردند که مبنای آن بر دشمنی با اسلام است نه یهودیت که ضد مسیحیت بود و همه این تحریکات صهیونیستی و جریان امروز نیز همین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امروز بر دوش علمای جهان اسلام و حوزه های علمیه تکالیف سنگینی است که به مسائلی که مقاصد اصلی اسلام است و از آن به روح قرآن و اسلام تعبیر می کنیم، توجه کنند.

وی تاکید کرد: این مسائل نباید از نظر دور بماند و یا فراموش شود، چرا که آن ها تکالیف مهم تر و اولویت دارتر است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز