خبرگزاری کار ایران

کاشفی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

احتمال برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۵۷

کمیته‌ای تشکیل شده که قصد دارد ششمین مجمع عمومی خانه احزاب را به زودی برگزار کند و امیدواریم با مشخص شدن تکلیف معاونت سیاسی٬ این روند تسریع یابد.

دبیرکل خانه احزاب ابراز امیدواری کرد ششمین مجمع عمومی این نهاد مدنی تا پایان سال برگزار شود.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتخاب معاون جدید سیاسی وزارت کشور گفت: بعد از یک توقف هشت ماهه٬ بالاخره معاون سیاسی وزارت کشور انتخاب شد که اقدامی بسیار مناسب بود و باید آن را به فال نیک گرفت هر چند که این اقدام باید زود‌تر صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به وعده‌های روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری٬ اظهار داشت: آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری وعده داده بودند توجهی ویژه به احزاب و تشکلات صنفی و مدنی داشته باشند. از آنجا که متولی این امر معاونت سیاسی وزارت کشور است٬ امید است آقای مقیمی با تجربه خوبی که در وزارت کشور و استانداری‌ها و مجلس شورای اسلامی دارد٬ بتواند سیاست‌های دولت تدبیر و امید را اجرایی کنند.

دبیرکل خانه احزاب در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه معاونت سیاسی وزارت کشور مشخص شده٬ آیا این مساله در برگزاری مجمع عمومی این نهاد مدنی موثر است٬ تصریح کرد: همانطور که قبلا گفته بودم وزارت کشور چندی پیش اسناد و مدارک خانه احزاب که به شکل غیرقانونی توسط دولت قبل ضبط شده بود را پس داد که ما هم از این اقدام وزارت کشور تشکر کردیم.

کاشفی ادامه داد: کمیته‌ای در این رابطه تشکیل شده که قصد دارد ششمین مجمع عمومی خانه احزاب را به زودی برگزار کند و امیدواریم با مشخص شدن تکلیف معاونت سیاسی٬ این روند تسریع یابد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با اعضای کمیته پنج نفره٬ ابراز داشت: این افراد شامل آقایان حسین کنعانی مقدم، مهدی علیخانی، قدرت‌الله حشمتیان، ولایتی و بنده است که وظیفه رایزنی با احزاب را هم بر عهده داریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ششمین مجمع عمومی خانه احزاب تا قبل از پایان سال برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز