خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار الله‌دادی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۰۳

با کمال عزت و افتخار یکی دیگر از سربازان ولایت در راه اعتلای اسلام و دفاع از حریم ولایت جام شهادت نوشید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، شهادت «سردار محمدعلی الله‌دادی» را تبریک و تسلیت گفت و بر تداوم مبارزه برای حفظ آرمان‌های انقلاب و مبارزه با استکبار تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی، شهادت «سردار محمدعلی الله‌دادی» فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد را که در حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه به وقوع پیوست، تبریک و تسلیت گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شهادت در جامعه ما یک چیز معمول است و ما از شهادت نمی‌گریزیم.(مقام معظم رهبری)

شهادت بالاترین مزد جهاد راه خداست. همان جهادی که دری از درهای بهشت است. جهادی که لباس تقوا و زره محکم و سپر مطمئن ذات باری تعالی است. با کمال عزت و افتخار یکی دیگر از سربازان ولایت در راه اعتلای اسلام و دفاع از حریم ولایت جام شهادت نوشید.

شهید سرتیپ پاسدار محمدعلی اللّه دادی که توفیق شهادت را در سایه سال‌ها مجاهدت خالصانه و نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه های مختلف دفاع مقدس و صیانت از انقلاب اسلامی در یگان‌های رزمی نیروی زمینی سپاه کسب کرده بود، با اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیست در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و ملت مظلوم سوریه به شهادت رسید.

شهادت این فرمانده شجاع و خستگی ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی)، خانواده محترم آن شهید و عموم هم‌رزمان و ملت شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و هم‌صدا با همرزمان خود در نیروی زمینی سپاه عهد می‌بندیم که تا آخرین قطره خون خود در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز