خبرگزاری کار ایران

رفیق‌دوست در جمع خبرنگاران:

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۱۸

با نگاهی به جنگ ۲۲ روزه و ذلت اسرائیل در مقابل غزه قطعا باید گفت شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز و زنگ آن نواخته شده است.

وزیر سابق سپاه با حضور در جمع خبرنگاران در مراسم پاسداشت شهدای حزب‌الله و دفتر جنبش حزب‌الله لبنان در تهران تاکید کرد: با نگاهی به جنگ ۲۲ روزه و ذلت اسرائیل در مقابل غزه قطعا باید گفت شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز و زنگ آن نواخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رفیق‌دوست در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای سپاه و حزب‌الله لبنان که چندی پیش در سوریه به شهادت رسیدند، بیان داشت: اسرائیل به آن معنایی که دولت‌های عربی از آن می‌ترسیدند دیگر وجود خارجی ندارد و فایده این اقدامات رژیم صهیونیستی این است که پای ما را به منطقه باز خواهد کرد.

وزیر سابق سپاه ادامه داد: ما آرزو می‌کنیم که برای آزادی قدس شریف در صف اول رزمندگان آزادکننده باشیم. چرا که این بار خون شهدای سپاه با خون شهدای حزب الله لبنان ادغام شده و بنده زمان دوری برای نابودی اسرائیل نمی‌بینم و شمارش معکوس برای آن آغاز شده است.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی بیان داشت: امام خمینی در سال ۱۳۴۲ سه مطلب را بازگو کردند اول انقلاب اسلامی در ایران دوم بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و منطقه و سوم جهانی شدن اسلام بود که باید بگوییم ما هم اکنون در مرحله سوم قرار داریم چرا که ایران مستقل و اسلامی شد، همه کشورهای اسلامی بیدار شدند و امروز می‌بینیم که مردم در قلب آمریکا برای ‌آزادی در حال مبارزه‌اند لذا آینده به سود مستضعفین و مسلمین است و اولین جایی هم که نابود خواهد شد٬ اسرائیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز