خبرگزاری کار ایران

جوادی‌حصار در گفت‌و‌گو با ایلنا:

فعالیت دوباره احمدی‌نژاد برای اهداف تندورها سودمند است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۲۹

بعید نیست اصولگرایان دوباره جایگاهی برای ورود به صحنه احمدی‌نژاد قائل شوند زیرا بسیاری از جریان‌های افراطی٬ حضور احمدی‌نژاد را برای رسیدن به اهدافشان سودمند می‌دانند.

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص بحثآغاز فعالیت رسانه‌ای جریان محمود احمدی‌نژاد و ورود دوباره این جریان به قدرت٬ گفت: گروه‌ها و جریان‌های اقلیتی در کشور هستند که ظهور و بروز آن‌ها در افراط و درگیری است بنابراین به قدر مسلم در این بین به دنبال افرادی مانند احمدی‌نژاد هستند تا بتواند با تحمیل به جریان‌های سیاسی و کشور به اهداف خود دست یابند.

محمد صادق جوادی‌حصار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ درباره شروع فعالیت‌های رسانه‌ای احمدی‌نژاد و در پاسخ به این سوال که به آیا وی می‌تواند در جبهه اصولگرایی جایگاه پیشین خود را داشته باشد٬ گفت: این موضوع که کسی می‌تواند به صحنه سیاست برگردد یا نه٬ با اقبال و رای مردم بر می‌گردد؛ اگر مردم خاطره خوشی از دوران هشت ساله احمدی‌نژاد داشته باشند که ندارند، دوباره به شعارهای او توجه می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه کسی بخواهد با روش درست و دموکراتیک فعالیت سیاسی داشته باشد هیچ‌کس نمی‌تواند منانع کار او شود، اما این کسی بخواهد با فشار و تحت تاثیر قرار دادن نهادهای سیاسی و گرو‌ها٬ به هدف خود برسد٬ نه شایسته و نه مردم این موضوع را می‌پسند.

جوای‌حصار درباره جایگاه احمدی‌نژاد و رویگردانی دوباره جبهه اصولگرایی به وی٬ گفت: بعید نیست اصولگرایان دوباره جایگاه و بهایی برای ورود به صحنه احمدی‌نژاد قائل شوند چون هنوز بسیاری از اصولگرایان و به ویژه جبهه پایداری‌ و عده‌ای از افراطیون٬ حضور شخصی مانند احمدی‌نژاد را برای رسیدن به اهداف خودشان سودمند می‌دانند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: بروز و ظهور اقلیتی در کشور٬ همراه با افراط و درگیری است بنابراین به دنبال افرادی مانند احمدی‌نژاد هستند تا با تحمیل خواست‌هایشان به جریان‌های سیاسی٬ به اهداف‌شان دست یابند.

وی اضافه کرد: شاید امروز مدافعان اصلی دیروز احمدی‌نژاد از او انتقاد می‌کنند، اما می‌داند روش و متدی که برای اداره کشور در نظر دارند٬ تنها با حضور شخصی مانند احمدی‌نژاد می‌تواند امکان‌پذیر است.

جوادی‌حصار گفت: در این مسیر است که فردی مانند احمدی‌نژاد به سادگی می‌تواند خود را به جریان اصولگرایی به واسطه گروه‌های تندور و اهداف و روش‌های آنها تحمیل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر جریان اصول گرایی از احمدی‌نژاد اعلام برائت و شخصی مانند آیت‌الله علم‌الهدی که تمام قد از احمدی‌نژاد دفاع می‌کرد و امروز از تمام شدن آن حرف می‌زند؛ باید بداند تنها راه فاصله گرفتن از افرادی مانند احمدی‌نژاد٬ دوری از افراط، جریان‌ها و روش‌های افراطی است، زیرا یک فرد مد نظر نیست بلکه گفتمانی افراطی مد نظراست.

جوادی‌حصار یاد‌آورشد: امروز این گروه‌ها مسیری را دنبال می‌کنند که شاید عاقبت آن به شخص احمدی‌نژاد نرسد ولی نتیجه آن٬ بسط گفتمانی است که به‌‌ افراط و تسلط احمدی‌نژاد‌ها ختم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز