خبرگزاری کار ایران

نادران در جمع خبرنگاران:

احمدی نژاد علیرغم آگاهی از تخلفات رحیمی او را منصوب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۵۴

آقای احمدی نژاد بر اساس گزارش رحیمی در منصب دیوان محاسبات٬ رئیس و هیات مدیره بیمه ایران را شبانه عزل کرد که نشان داده شد که ادعاهای رحیمی وجاهت نداشت.

سه نماینده اصولگرای مجلس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ در مراسم تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی که از سوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد٬ الیاس نادران٬ احمد توکلی و علیرضا زاکانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند؛ خبرنگاری از الیاس نادران پرسید که شما بیان کردید پرونده محمدرضا رحیمی همچنان مفتوح است درباره جزییات این پرونده چه اطلاعاتی دارید؟ که وی پاسخ داد: اینکه پرونده ایشان در جریان است یا نه٬ باید قوه قضاییه اطلاع‌رسانی کند.

این نماینده مجلس در خصوص اطلاعیه محمود احمدی نژاد درباره محمدرضا رحیمی که گفته بود٬ اتهامات وی ربطی به دولت‌های نهم و دهم ندارد٬ اظهار کرد: درباره ریاست آقای رحیمی در دیوان محاسبات آقای زاکانی توضیحاتی دادند ۱۳ جلسه در کمیسیون برنامه و بودجه درباره تخلفات وی در دیوان محاسبات تشکیل شد٬ یکی از تخلفات این بود که آقای احمدی نژاد بر اساس گزارش رحیمی در منصب دیوان محاسبات٬ رئیس و هیات مدیره بیمه ایران را شبانه عزل کرد که نشان داده شد که ادعاهای رحیمی وجاهت نداشت.

نادران تاکید کرد: آقای احمدی نژاد از تخلفات رحیمی آگاه بودند و با علم به این موضوع وی را منصوب کردند.

خبرنگاری از احمد توکلی درباره ماجرای ادعایش مبنی بر رانت ۶۵۰ میلیون یورویی پرسید که او تصریح کرد: ‌ قصه تخصیص امتیاز واردات ۶۵۰ میلیونی به یک تاجر خاص را همه می‌دانند دیوان محاسبات این را محرز دانسته و کمیسیون اصل ۹۰ هم اعلام کرد تبعیض محر زاست ولی دولت مقاومت می کند حال این پرونده به شورای رقابت رفته تا مورد بررسی قرار گیرد. متاسفانه این گزارش باعثعبرت نشده و این رانت به چند وارد کننده دولتی هم داده شده است.

توکلی درباره پرونده مهدی هاشمی هم خاطرنشان کرد: ما اخبار این پرونده را رصد می‌کنیم و از زحمات قوه قضاییه مطلع هستیم ولی نگران هم هستیم.

نادران در خصوص ادعای رانت ۶۵۰ میلیون یورویی و برداشت ۴.۱ میلیاردی دولت از صندوق ملی توسعه بیان کرد: ما گزارش دیوان را درخصوص برداشت ۴.۱ را متعبر می‌دانیم و هنوز جواب قانع‌کننده‌ای هم نشنیدیم البته ما از قوه قضاییه انتظار رسیدگی به پرونده دانه درشت‌ها را هم داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز