خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری:

انقلاب اسلامی نفی ارزش‌های طاغوتی بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۶۲

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان از دولت ایران هزینه های زیادی در قالب حق توحش می گرفتند و مردم ایران را وحشی می خواندند

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پیروزی انقلاب اسلامی را نفی ارزش‌های طاغوتی و تو دهنی به کسانی که ملت ایران را برده و حاکمانش را نوکر خود قلمداد می کردند توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم صبحگاه رزمندگان ستاد این نیرو در بندرعباس با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به شرایط دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: اگر وقایع دوران ستمشاهی برای جوانان تشریح شود، قدر و منزلت این انقلاب بیشتر درک خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان مصادیقی از برخوردهای تحقیر آمیز بیگانگان و مستشاران خارجی با ملت و دولتمردان ایران در رژیم ستمشاهی پهلوی گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان از دولت ایران هزینه های زیادی در قالب حق توحش می گرفتند و مردم ایران را وحشی می خواندند.

وی افزود: نمونه هایی را بنده در جریان حضور شرکت های خارجی در حوزه های نفت خیز شاهد بودم که آنها ملت ایران را به عنوان انسان و بشر قبول نداشتند.

تنگسیری گفت: فرهنگی که بر مجموعه های نظامی حاکم بود، فرهنگ بی حرمتی به انسان و ارزش های انسانی بود به گونه ای که فحاشی و برخوردهای رکیک با زیر مجموعه از جمله در محیط های سربازی، مسئله ای عادی و جا افتاده بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی نفی ارزش های طاغوتی و تو دهنی به کسانی بود که ملت ایران را برده و حاکمان ایران را نوکران حلقه به گوش خود قلمداد می کردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از نهادها، سازمانها و مجموعه های مختلف خواست تا دهه فجر را به بهترین وجه ممکن گرامی بدارند و از پیشکسوتان دوران انقلاب دعوت کرد تا از شرایطی که در دوران حاکمیت طاغوت داشتیم برای نسل های جوان تشریح کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز