خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خبر داد:

توانمندی سپاه در تولید انبوه موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌برد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۸۵

ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و توان دفاعی در زمینه‌های نظامی و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی به امنیت داخلی و بومی دست یافته است

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه با بیان این‌که تاکنون هر چه به دست آورده‌ایم ثمره مقاومت و ایستادگی بوده است گفت: نیروی هوا فضای سپاه در صنایع موشکی به مرحله‌ای رسیده که قادر است انواع موشک‌های کوتاه برد و میان برد را به طور انبوه تولید کند.

به گزارش ایلنا، سردارسرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار سربازان وظیفه فارغ‌التحصیل رشته‌های مختلف در سطح کارشناسی ارشد و دکترا که آموزش عمومی سربازی خود را در آموزشگاه شهید مدرس می‌گذرانند با تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را ثمره تقدیم دهها هزار شهید دانست وگفت: پیروزی انقلاب اسلامی دربردارنده، دستاوردهایی برای جمهوری اسلامی ایران، منطقه و جهان اسلام بود و این پیروزی، امنیت‌ را در حوزه‌های مختلف به ارمغان آورد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه امنیت را به دو گروه امنیت وارداتی و امنیت بومی تقسیم‌بندی کرد و با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران برخوردار از این امنیت بومی و داخلی است گفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و توان دفاعی در زمینه‌های نظامی و خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی به امنیت داخلی و بومی دست یافته است؛ در حالیکه قبل از پیروزی انقلاب در زمینه‌ هوایی، زمینی و دریایی کاملاً وابسته به کشورهای غربی و آمریکا بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه از امنیت بومی برخوردار نبوده و در راستای ایجاد امنیت، نیازمند خرید تجهیزات دفاعی هستند، اما به فضل الهی امروز تمامی تجهیزات دفاعی ما داخلی بوده و توسط جوانان برومند، ولایی و خلاق کشورمان تولید می‌شود.

حاجی زاده با بیان این‌که توانمندی ایران اسلامی در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایی رسیده که آن را به کشورهای دوست و همسایه از قبیل عراق، سوریه، حزب‌الله لبنان صادر می‌کنیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با صدور تکنولوژی ساخت موشک و سایر تجهیزات به کشورهایی مثل سوریه، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان کمک کرد تا آنها توانستند مقابل رژیم صهیونیستی، داعش و سایر گروهک‌های تکفیری ایستاده و آنها را زمین‌گیر کنند.

وی در ادامه به فرهنگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آنچه که تا امروز توسعه پیدا کرده و دستاوردهای زیادی را به ارمغان آورده، همین فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جهادی بوده است.

حاجی زاده به داشتن پشتوانه قوی در مذاکرات اشاره کرد و افزود: در مذاکرات باید به داشته‌های خود که با تلاش و کوشش همین جوانان بدست آمده توجه کنیم و آنها را پشتوانه خود بدانیم.

وی افزود: تاکنون هرچه بدست آورده‌ایم ثمره مقاومت، ایستادگی و عزتی بوده است که توسط انقلاب اسلامی بدست آمده است.

حاجی زاده در ادامه با اشاره به تجهیزات تولیدی نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در زمینه‌ صنایع موشکی به مرحله‌ای رسیده که قادر است انواع موشکهای کوتاه‌برد و میان برد را بصورت انبوه تولید نماید.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه تجهیزات و توانمندی راداری و شناسایی کاملاً به مرحله خودکفایی رسیده‌ایم و قادریم دشمنان را در آسمان تا دورترین نقطه، شناسایی و مورد هدف قرار دهیم که از نمونه‌های بارز آن می توان به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین هرمس رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

حاجی زاده در پایان با اشاره به ساخت و تولید هواپیماهای بدون سرنشین گفت: نیروی هوافضای سپاه در ساخت و تولید پهپادها به خودکفایی رسیده و تکنولوژی ساخت پهپاد و محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز