خبرگزاری کار ایران

وکیل معاون اول دولت دهم در گفت‌وگو با ایلنا:

پرداخت‌های رحیمی به نمایندگان جرم نیست / درخواست اعاده دادرسی کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۴۹

اگر الان اعلام شود منشا آن پول فاسد بوده است لذا هیچ اقدام غیرقانونی متوجه رحیمی و نمایندگانی که وجه دریافت کرده‌اند نخواهد بود.

وکیل محمدرضا رحیمی با تاکید بر اینکه نام بردن از نمایندگان توسط موکلش در خصوص دریافت وجه به قصد اتهام‌زنی به نمایندگان مجلس نبوده، گفت: دریافت وجه خلاف و مجرمانه‌ای نبوده بلکه آن را یک عمل مباح، عرفی و قانونی در فعالیت‌های انتخاباتی می‌دانم.

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ در خصوص اظهارات محمدرضا باهنر در نشست خبری در خصوص اینکه در هر انتخاباتی کاندیداها برای تامین هزینه‌های خود کمک‌هایی را دریافت می‌کنند ولی هیچ پول ناپاکی دریافت نکرده‌اند، گفت: ‌ زمانی که آقای رحیمی پول را توزیع کرده٬ اصل بر این بوده که پول پاک است. عقیده موکلم نیز بر این بوده که پول پاک است و در نتیجه آقای باهنر و سایر نمایندگان نیز همین تصور را دارند.

وکیل محمدرضا رحیمی ادامه داد: اگر بعدها در وضعیت پول خللی بوجود آید، ‌ تاثیری در عملکرد رحیمی و نمایندگان ندارد. نمایندگان در دریافت وجه٬ کار صحیح و عرفی در تامین هزینه‌ها کردند و اگر موکلم از نمایندگان اسم می برد نه به عنوان عملی خلاف میان خود و آنها که بخواهد اتهامی را متوجه نمایندگان کند، بلکه از آن به عنوان یک عمل درست و عرفی انتخاباتی یاد می‌کند.
وی در خصوص نامه نمایندگان مجلس به روسای قوای مقننه و قضاییه مبنی بر افشای اسامی نمایندگانی که پول دریافت کرده‌اد و همچین درخواست اخراج آنان از مجلس گفت: اصلا دریافت وجه را عمل خلاف و مجرمانه‌ای نمی‌دانم بلکه آن را یک عمل مباح، عرفی و قانونی در فعالیت‌های انتخاباتی می‌دانم. اگر الان اعلام شود منشا آن پول فاسد بوده است لذا هیچ اقدام غیرقانونی متوجه رحیمی و نمایندگانی که وجه دریافت کرده‌اند نخواهد بود.

نادری همچنین از ارائه درخواست اعاده‌ دادرسی برای پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم خبر داد.

گفتنی است محمدرضا رحیمی در نامه‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد که خبرگزاری ایلنا برای نخستین آن را منتشر کرد، اعلام کرد که قریب به ۱۷۰ نماینده یک میلیارد و دویست میلیون تومان از طریق فردی به نام جابر ابدالی کمک کرده است که کلیه اسناد و کپی چک‌های صادره ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز