خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

نامه امام خامنه‌ای پیامدهایی بسیار گسترده‌تر از نامه حضرت امام به گورباچف دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۰۹

امروز سردار ما آن نوجوان کازرونی است که برای تامین هزینه خرید گیرنده دیجیتال جهت جایگزینی با گیرنده ماهواره در میدان میوه و تره بار کارگری می کند و با خواهش از پدر و مادرش بساط ماهواره را از خانه شان جمع می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نامه امام خامنه ای پیامدهایی بسیار گسترده تر از نامه حضرت امام به گوباچف به دنبال خواهد داشت و همان گونه که آن نامه آغازی بر زوال کامل استکبار کمونیستی بود، این نامه نیز مطلع فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غربی است.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در هیئت عاشقان ولایت بسیجیان شاهین شهر و میمه استان اصفهان گفت: انقلاب اسلامی برکات بسیاری برای مردم داشته و نباید تنها به بیان خاطرات اکتفا کرد.

سردار نقدی با تاکید بر نفوذ قدرت های استکباری بویژه آمریکا بر رژیم گذشته اظهار داشت: این آمریکایی ها بودند که برای ملت تعیین تکلیف می کردند و در تمام ابعاد مستشاران آمریکایی تصمیم نهایی را می گرفتند.

وی ادامه داد: در ارتش هم نفوذ به حدی بود که جرات هرگونه اقدام و نوآوری از نیروهای ارتش گرفته شده بود و حتی برای تعمیر سلاح ها و ابزاری که آمریکا خرید آنها را به کشور تحمیل کرده بود کسی حق دخالت نداشت و همه کارها توسط مستشاران صورت می گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در خاطرات یکی از مستشاران آمریکایی آمده است که با نخست وزیر شاه به کاشان رفتیم، در آنجا مردم در حالی که از آب آشامیدنی سالم بی بهره بوده و روزانه فقط ۸ ساعت برق داشتند، درخواستشان از نخست وزیر این بود که برای آنها غسالخانه بسازند.

وی عدم وجود زیرساخت های اولیه همچون جاده در روستاهای زمان شاه را یادآور شده و تصریح کرد: قبل از انقلاب با وجود ۳۵ میلیون جمعیت روزانه شش میلیون بشکه نفت کشور را به غارت می بردند و اطراف پایتخت کشور همه حلبی آباد بود ولی امروز با جمعیت دوبرابر و صادرات یک میلیون بشکه ای در این سطح از پیشرفت قرار داریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در ادامه تاکید کرد: پس از انقلاب استکبار جهانی از اینکه غارت منابع عظیمی از نفت، گاز و مواد معدنی کشور از دستشان خارج شده بسیار خشمگین بودند و این در حالی است که امروز نظام اسلامی در مقابل استکبار تبدیل به نماد مقاومت و مبارزه شده و برای مردم آزادی خواه جهان الگویی عملی را ایجاد کرده که با تکیه بر ارزش های معنوی و دین محوری در حال مدیریت کشور و پیشرفت است.

وی الگو شدن نظام اسلامی در جهان را برای دشمن بسیار گران دانسته و بیان کرد: مقاومت مردم یمن نیز یکی از نمونه های الگوپذیری ملت ها از انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی در بیان نمونه دیگری از این الگو پذیری گفت: از نمونه های بارز آن ایستادگی، جریان مقاومت لبنان در برابر رژیم صهیونیستی است، لبنانی که تا پیش از این ظرف ۴۸ ساعت پایتختش به اشغال اسرائیل درآمد، امروز با الگو گرفتن از مقاومت مردم ایران در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل ایستاده و جنگ ۳۳ روزه را در برابر آن به پیروزی رسانده و در برابر گستاخی های رژیم کودک کش اسرائیل پاسخ دندان شکن می دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیام پیامبر رحمت را در جهان طنین انداز و اسلام ناب را زنده کرده است، ابراز داشت: از همین رو استکبار با دستپاچگی اقدام به توهین به ساحت مقدس ایشان می کند چراکه هیچ منطق و استدلالی برای مقابله با این ایدئولوژی ندارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین وحشت استکبار را از نامه امام خامنه ای به جوانان آمریکای شمالی و اروپا یادآور شده و تصریح کرد: نامه امام خامنه ای پیامدهایی بسیار گسترده تر از نامه حضرت امام به گوباچف به دنبال خواهد داشت و همان گونه که آن نامه آغازی بر زوال کامل استکبار کمونیستی بود، این نامه نیز مطلع فروپاشی نظام لیبرال دموکراسی غربی است.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر روشنگری های نظام اسلامی بیکار ننشسته است، اظهار داشت: دشمن با تمام قدرت عرصه نبرد را به فرهنگ و اقتصاد کشانده و برای این امر از تمام نیرو و امکانات خود بهره می برد. نمونه آن ۱۶۷ شبکه ماهواره ای و بیش از ۸۰ کانال رادیویی فارسی زبان می باشد که برای تخریب ایمان و وحدت ملت ایران تلاش می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به شهیدان ابراهیم همت و علی رضائیان از شهدای استان اصفهان و از فرماندهان سرداران دوران دفاع مقدس اشاره نموده و بیان کرد: اما امروز سردار ما آن نوجوان کازرونی است که برای تامین هزینه خرید گیرنده دیجیتال جهت جایگزینی با گیرنده ماهواره در میدان میوه و تره بار کارگری می کند و با خواهش از پدر و مادرش بساط ماهواره را از خانه شان جمع می کند. این نوجوان که با همین روش گیرنده های ماهواره را از خانه همسایه ها نیز جمع آوری کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز