خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

تفکر تکفیری ساخته دست آمریکا و انگلیس است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۷۷

انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود انقلابی که راه عدالت و آزادگی و اقتدار و استقلال و بازگشت به هویت دینی و ملی ما را گشود.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تفکر تکفیری ساخته دست آمریکا و انگلیس است، آنها تلاش می‌کنند از اسلام چهره خشن و بی‌رحم بسازند و این چهره را به مردم دنیا بشناسانند.

به گزارش ایلنا؛ سردارحسین سلامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه با تمام قوا در سیستان و بلوچستان حضور دارد و اگر کوچکترین اتفاقی بیفتد لحظاتی بعد فرمانده این نیرو در منطقه حضور دارد تا مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: امروز اراده‌های محکم و باورهای قوی و ایمان ریشه‌دار برای توسعه و امنیت و پیشرفت و رفاه سیستان و بلوچستان وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود انقلابی که راه عدالت و آزادگی و اقتدار و استقلال و بازگشت به هویت دینی و ملی ما را گشود، دشمن نیز در این میان برای خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی چالش‌ها و موانع بسیار ایجاد کرد اما با هوشیاری مردم و مسئولان نتوانست راه به جایی ببرد.

سلامی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها ایران بلکه امت اسلامی را در مسیر پیشرفت و عزت جاودانه قرار داد.

وی اضافه کرد: برای دشمنان ایران اسلامی شیعه و سنی فرق نمی‌کند، آنها اعتقادی به شیعه و سنی ندارند، اینها تفکراتی هستند که آمریکا و اسرائیل به مردم دنیا القا می‌کنند و سعی در خراب کردن ذهن جوانان دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: تفکر تکفیری ساخته دست آمریکا و انگلیس است، آنها تلاش می‌کنند از اسلام چهره خشن و بی‌رحم بسازند و این چهره را به مردم دنیا بشناسانند.

وی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن امنیت و آرامش مسلمان‌ها از هیچ تلاش و ترفند و دسیسه‌ای فروگذار نمی‌کند، ادامه داد: دشمنان ما معماران تخریب وحدت امت اسلامی هستند اما تاکنون نتوانسته‌اند به موفقیت دست یابند.

سلامی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌ها و برنامه‌های سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان افزود: سردار شوشتری با اجرای طرح‌های وحدت‌آفرین تا پای جان در منطقه سیستان و بلوچستان تلاش کرد زیرا دشمن می‌خواست با ایجاد تفرقه مردم منطقه را به جان هم بندازد و آنها را از خانه و کاشانه‌شان آواره سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز