خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

گرفتاری‌های متعددی برای کشور در هشت سال گذشته ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۵۶

وضعیت کارگری استان قم رو به بهود است چرا که شاهد تعامل این اداره کل با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هستیم؛ این اداره کل همچنین تعامل بسیار خوبی با ادارات دیگر برای رفع دغدغه‌های تشکل‌های کارگری و کارفرمایی دارد.

استاندار قم تاکید کرد: گرفتاری‌های متعددی برای کشور در آن هشت سال گذشته ایجاد شد که هرکس در هر جایگاهی قرار می‌گیرد با مسائل و مشکلات آن بخش روبرو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش شب گذشته در جشن سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور علی ربیعی و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، ضمن تشکر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتصاب نصرالله بازوند به مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت: وضعیت کارگری استان قم رو به بهود است چرا که شاهد تعامل این اداره کل با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هستیم؛ این اداره کل همچنین تعامل بسیار خوبی با ادارات دیگر برای رفع دغدغه‌های تشکل‌های کارگری و کارفرمایی دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گرفتاری‌های متعددی برای کشور در آن هشت سال گذشته ایجاد شد که هرکس در هر جایگاهی قرار می‌گیرد با مسائل و مشکلات آن بخش روبرو می‌شود، گفت: با تمام مشکلاتی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد امیدواریم وزیر محترم نگاه ویژه‌ای نسبت به استان قم داشته باشند کما اینکه تاکنون اینگونه بوده است؛ به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری و ساخت هتل که ما آماده‌ایم هرگونه همکاری برای آن داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز