خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزارت تعاون:

پیروی از اعتدال سیاست اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۵۸

سعی کردیم التهاب‌های سالیان گذشته را در وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی از بین برده و با استفاده از مدیران توانمند از داخل مجموعه وزارتخانه و سازمان در راستای رفع مشکلات گذشته تلاش کنیم.

قائم‌مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: استفاده از نیروهای متخصص و پیروی از روش اعتدال سیاست اصلی مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سید ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته در جشن سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور علی ربیعی و مسئولان استانی قم و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد، گفت: در ۱۸ماهی که در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر شدیم چند سیاست را به صورت جدی دنبال کردیم که از جمله آنها سیاست رفاهی برای از بین بردن فقر در حوزه سلامتی و همچنین پوشش مباحثدرمانی برای کل مردم بود.

وی با بیان اینکه همه شهروندان کشور یا تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی یا تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار داشت: یک ماه پیش جشن بیمه شدن همه ایرانیان را گرفتیم و امیدواریم رفته‌رفته شاهد کاهش هزینه‌های درمان مردم باشیم.

قائم‌مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سعی کردیم التهاب‌های سالیان گذشته را در وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی از بین برده و با استفاده از مدیران توانمند از داخل مجموعه وزارتخانه و سازمان در راستای رفع مشکلات گذشته تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه همه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های مختلف کشور غیر از یک مدیر همه از بدنه وزارتخانه هستند، تصریح کرد: برای حفظ و صیانت از ثروت کارگران و صندوق تامین اجتماعی ساماندهی‌های لازم صورت گرفته و ان‌شاالله در آینده خبرهای خوبی برای مردم خواهیم داشت؛ از جمله آنها افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد مانند پالایشگاه بندرعباس است که بنزین یورو۴ را تولید می‌کند و سهم بسیار بالایی از این پالایشگاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است؛ همچنین پروژه تولید ریل راه‌آهن در شش‌ماهه اول سال ۹۴ و نیز توسعه شبکه مخابراتی و نسل سوم تلفن همراه در دستور کار قرار گرفته است.

فیروزآبادی افزود: در آغاز به کار دولت تدبیر و امید شرکت رایتل را با حدود ۳۰۰هزار مشترک تحویل گرفتیم اما امروز مشترکین رایتل به ۳میلیون نفر افزایش پیدا کرده و فکر می‌کنیم تا پایان شهریور ماه ۹۴ تعداد مشترکین نسل تلفن همراه به ۱۰میلیون نفر افزایش یابد.

قائم‌مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان یادآور شد: استفاده از نیروهای متخصص و پیروی از روش اعتدال سیاست اصلی مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز