خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی وزارت کشور اصلاحات:

اگر روحانی را رد می‌کردند٬ پشت سر ولایتی جمع می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۱۰

هیاتی توسط رییس‌ دولت اصلاحات با ماموریت انسجام اصلاح‌طلبان تعیین شده تا در استان‌ها مجمعی ۳۰۰ نفره برگزار کنند و درخصوص انتخابات مجلس دهم تصمیم گیری کنند.

معاون پارلمانی وزارت کشور در دوره اصلاحات گفت: انتظار اصلاح‌طلبان از دولت، برگزاری انتخابات سالم مبتنی بر قانون است.

به گزارش ایلنا از یزد، سیدمحمود میرلوحی پنجشنبه شب در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در استان یزد با تحلیل انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: مردم در آن مقطع رای خود را در جیبشان گذاشتند٬ و نه ما و نه رقیب از آن خبر نداشتیم.

وی افزود: همه آحاد جامعه در آن مقطع به نتیجه رسیدند که کشور باید از آن حالت خارج شود.

میرلوحی با اشاره به برخی شایعات در خصوص بررسی مجدد صلاحت آقای روحانی پس از انصراف دکتر عارف در سه روز مانده به انتخابات ۹۲ گفت: اگر هم آقای روحانی را رد می‌کردند، همه پشت سر آقای ولایتی جمع می‌شدیم، چون حرف، حرف منافع ملی بود.

وی با تشریح ضرورت اتحاد و همدلی مانند انتخابات گذشته، در اسفندماه ۹۴، گفت: ثمره تداوم این حرکت که از خرداد ۹۲ آغاز شده، به لطف خداوند به تشکیل مجلسی مردمی، مسئول، سالم و شجاع خواهد انجامید.

معاون پارلمانی وزارت کشور در دوره اصلاحات ادامه داد: آقای خاتمی هیاتی را با ماموریت انسجام اصلاح‌طلبان تعیین کرده تا در استان‌ها مجمعی ۳۰۰ نفره برگزار کنند و درخصوص انتخابات مجلس دهم تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: گروه‌هایی مانند احزاب، مدیران سابق، نمایندگان ادوار، اقشار و اصناف و شخصیت‌های مردمی و موثر در آن حضور پیدا خواهند کرد.

میرلوحی تصریح کرد: اگر مردم در صحنه باشند و بیش از ۵۰ درصد مشارکت کنند، ترکیب مجلس تغییر خواهد کرد و جریان اصلاح‌طلب پیروز خواهد بود.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: مطالبه اصلاحات از دولت، برگزاری انتخابات سالم مبتنی بر قانون است تا مجلسی عاقل، صالح، کارآمد و ملی در آن شکل بگیرد. مجلسی که هم خیر ملت و خیر اصلاح طلبان در آن است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید، با حمایت آقای هاشمی و تصمیم گیری آقای خاتمی و انصراف دکتر عارف شکل گرفت و ما این راه را ادامه خواهیم داد.

سید محمود میرلوحی گفت: خوشبختانه بسیاری از مسائل موجب آگاهی بیشتر مردم شده و امروز مردم مسائل را با حساسیت رصد می‌کنند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد آقای روحانی گفت: باید از خدمات و مواضع صریح ایشان قدردانی کرد.

این کار‌شناس مسائل سیاسی همچنین در خصوص وضعیت پرونده هسته‌ای و مذاکرات با غرب گفت: اگرچه که مذاکرات پس از جلسه در عمان و با انتخابات در آمریکا سکته خورد٬ به نظر می‌رسد خواست طرفین، حل مسئله هسته‌ای است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن شرایط امنیتی کشور گفت: داعش برنامه‌هایی برای ایران داشت که خوشبختانه در اجرای آن ناکام مانده است.

غلامعلی سفید استاندار اسبق یزد در ابتدای این مراسم با تاکید بر همدلی میان نیروهای اصلاح طلب در انتخابات مجلس دهم، ابراز امیدواری کرد مجمع اصلاح طلبان استان یزد به زودی تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز