خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در جمع مسئولین ستاد سازمان بسیج:

ملت ایران حجتی برای تسلیم و سازش ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۴۰

امروز صهیونیست‌ها که یک حمله کوچک مقاومت را با بمباران جبهه مقاومت و کشورهای عربی پاسخ می‌دادند، امروز در محاصره هستند و حتی در آخرین جنگ خود، برای آتش بس پیام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مردم دنیا فقط از ابهت گذشته آمریکا می ترسند و اگر از واقعیت آمریکا مطلع شوند بر آن فائق می آیند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات که در ستاد سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: امروز تنفس در فضای اسلام را مدیون شهدا هستیم.

سردار نقدی حمایت کامل ابرقدرت های جهانی از رژیم شاه را یادآور شد و افزود: رژیم شاه برای کنترل کشور تمام ابزارها همچون ارتش، شهربانی، رسانه های گسترده، ساواک، ثروت و… را در اختیار داشت.

وی ادامه داد: کسی که مخالف شاه بود هیچ چیزی نداشت تا بتواند نظر خود را بیان کند مگر آنکه بادست خالی و در ازای جان خود اظهار نظر می کرد. ملت ایران با دست خالی بدون سلاح، رسانه، سیستم امنیتی، عوامل اطلاعاتی و حتی بدون حمایت یک کشور در جهان و فقط با اعتماد به خدا و پیروی از ولایت به صحنه آمد و پیروز شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین دهه فجر را یک حماسه بزرگ تاریخی خوانده و تصریح کرد: ۲۲ بهمن حجت را بر همه بشریت تمام کرد و پس از آن کسی نمی تواند از سازش و کوتاه آمدن حرفی بزند چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ هیچ ظلمی همچون شاه در مقابل هیچ مردمی دست خالی تر از ملت ایران در سال ۵۷ نبوده است.

وی با بیان اینکه ابرقدرت های سال ۵۷، امروز در تمام مولفه های قدرت خود بسیار ضعیف شده اند، بیان کرد: امروز صهیونیست ها که یک حمله ی کوچک مقاومت را با بمباران جبهه مقاومت و کشورهای عربی پاسخ می دادند، امروز در محاصره هستند و حتی در آخرین جنگ خود، برای آتش بس پیام می دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج وضعیت رو به فروپاشی آمریکا را در عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی یادآور شده و تاکید کرد: امروز مردم دنیا فقط از ابهت گذشته آمریکا می ترسند و اگر از واقعیت آمریکا مطلع شوند بر آن فائق می آیند.

وی به نمونه هایی از خفقان شدید در دوران شاه اشاره کرد و ابراز داشت: ملت ایران در آن روز با وجود خفقان شدید ایستادگی کرد و پیروز شد و اگر حجتی برای سازش بود باید مجاهدان ۲۲ بهمن با وجود ۵۰ هزار مستشار آمریکایی که در ارتش و سایر اجزای کشور حضور و تاثیر داشتند، با آمریکا سازش و مذاکره می کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز سازش و کوتاه آمدن یک خیانت و ننگ تاریخی برای ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اگر نسل ها و ملت های دیگر برای سازش با زورگوها دلیلی داشته باشند، ملت ایران با پیروزی ها و پیشرفت هایی که داشته هیچ حجتی برای تسلیم و سازش ندارد.

وی در پایان سخنان خود حفاظت را یکی از لوازم ایستادگی و مقاومت دانسته و تصریح کرد: حفاظت اطلاعات و اسرار از ارکان اساسی پیروزی های جبهه مقاومت در غزه و لبنان می باشد پس باید هر قدر که می توان، دامنه دسترسی دیگران به اطلاعات خود را محدود و دشمن را نسبت به اطلاعات خود فریب دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز