خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید مسؤولان سازمان قضایی از بازداشتگاه‌های آگاهی قم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۸۳

کارکنان انتظامی باید با روش‌های علمی و استفاده از فناوری روز، مجرمان را به دام بیندازند و اجازه تعدی به آنان ندهند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم گفت: قاطعیت در برخورد با مجرمان و متهمان، نافی رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی نیست.

به گزارش ایلنا، حسین صیدی، در بازدید از بازداشتگاه‌های آگاهی استان اظهار داشت: رعایت قانون و حرکت در چهارچوب ارزش‌ها باعثمی‌شود که جرم کمتری اتفاق بیفتد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان آگاهی قم در دستگیری باند سارقین افزود: کارکنان انتظامی باید با روش‌های علمی و استفاده از فناوری روز، مجرمان را به دام بیندازند و اجازه تعدی به آنان ندهند.

رئیس آگاهی استان قم نیز از فعالیت‌های این اداره و چگونگی برخورد با مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار گزارشی ارائه داد و خواستار مساعدت و یاری دیگر سازمان‌ها شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه وظیفه ما رصد مته‌مان سابقه دار و ایجاد امنیت برای شهروندان است به سرقت‌های اخیر در برخی از شهرک‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان به راحتی منکر اتهامات می‌شوند و حقوق شهروندی دستاویزی برای خلافکاران شده است.

در ادامه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم به اتفاق دادستان نظامی استان از بازداشتگاه‌های آگاهی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز