خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای‎؛

شورای نگهبان از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۴۸

مسلمان در سرتاسر گیتی هر روز با امید بیشتر، علیه حکومت‌های مرتجع و مستکبر، قیام کرده و با پیروی از انقلاب اسلامی ایران، کاخ‌های مستکبران را به لرزه انداخته‌اند و امروز فریاد عدالت خواهی از اقصی‌ نقاط دنیا به گوش می‌رسد.

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد که انقلاب اسلامی ایران، الهام‌بخش حرکت‌های انقلابی سایر مسلمانان در سراسر جهان و زمینه‌ساز اهتزاز پرچم اسلام در تمام جهان باشد.

به گزارش ایلنا‏، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله ‌الرحمن‌الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌ا… الاعظم(عج) بر پا داشت.

در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در خیال خام و رؤیای سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می‌برد، این پیروزی عظیم الهی، کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و حضرت امام(ره) که امتداد این حرکت را به تمامی مستضعفین جهان وعده داده بود، امروز به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است.

هم‌زمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی بزرگ مردم مسلمان ایران، ملت‌های مسلمان در سرتاسر گیتی هر روز با امید بیشتر، علیه حکومت‌های مرتجع و مستکبر، قیام کرده و با پیروی از انقلاب اسلامی ایران، کاخ‌های مستکبران را به لرزه انداخته‌اند و امروز فریاد عدالت خواهی از اقصی‌ نقاط دنیا به گوش می‌رسد.

البته صهیونیزم جهانی برای به تأخیر انداختن نابودی خود بار دیگر با سوء استفاده از جهل عده‌ای به ظاهر مسلمان، آخرین امیدهایش را در فتنه در جوامع اسلامی دنبال می‌کند و با حمایت از عده‌ای جنایتکار وحشی اتحاد مسلمین جهان را نشانه گرفته است.

در این میان ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده به حرکت خود ادامه می‌دهد و امیدوار است مسلمین جهان بار دیگر با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد، از این فتنه‌ها نیز عبور نموده و در جهت رسیدن به وعده‌ بزرگ الهی که همانا پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و ظهور پیشوای صالحین حضرت صاحب الزمان(عج) است، اهتمام ورزند.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت این روز الهی و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور پر شور و شکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز