خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی:

کل هزینه ستاد جوانان روحانی به ۲۰ میلیون تومان نرسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۸۱

مراسم‌های بسیاری در شهرهای مختلف برگزار شد که تمامی این مراسم‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد و اصلا منبع مالی خاصی نداشت.

رییس ستاد جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم با اشاره به مخارج اندک ستاد‌های جوانان روحانی در انتخابات سال ۹۲ گفت: کسانی که در ستاد آقای روحانی بودند٬ اصلا حقوق‌بگیر نبودند و به صورت دوستانه و برای ایجاد تغییر در کشور آمده بودند.

سعید اله‌بداشتی در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ در خصوص مسائلی مالی که نسبت به ستادهای آقای روحانی مطرح می‌شود٬ گفت: مراسم‌های مختلفی در شهرهای مختلف برگزار شد که تمامی این مراسم‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد و اصلا منبع مالی خاصی نداشت و جوانان و دانشجویان نشریات را به صورت رایگان تهیه، تولید و منتشر می‌کردند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی به صورت خودگردان بود٬ ادامه داد: کل مبلغ ستاد‌های جوانان در دوره انتخابات به بیست میلیون تومان هم نمی‌رسید و از نظر تامین مالی در مضیقه بود. به جرات می‌توان ادعا کرد ستاد‌های آقای روحانی از نظر مالی بی حاشیه و سالم بودند.

وی با بیان اینکه برخی با ادعاهای واهی سعی در نشر اکاذیب دارند، گفت: این افراد برای مردم شناخته شده‌اند. آنها به دلیل برخی مفاسد محکوم به انفصال از خدمات شده‌اند بنابراین می خواهند با فرار روبه جلو از قباحت ارتباطات مالی نادرست خود با برخی از مراکز مالی بکاهند و با این ادعاها افکار عمومی را از اصل مساله منحرف کنند که به یقین موفق نخواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز