خبرگزاری کار ایران

میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا:

۲۲ بهمن فرصتی برای حضور همه دلسوزان نظام در کنار یکدیگر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۴۲

گروه‌های سیاسی علاقمند به پویایی و پایداری انقلاب اسلامی٬ باید در ذیل شعار «همه با هم» و احترام به بزرگان و پیشکسوتان انقلاب٬ مراسم این روز را شکوهمند‌تر از همیشه برگزار کنند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت کشور دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه مراسم ۲۲ بهمن بزرگترین فرصت برای حضور همه نیرو‌های دلسوز و اصیل انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر است٬ تصریح کرد: باید این روز را فرصتی قرار دهیم تا یکبار دیگر همه آنهایی که دل در گرو اعتلای نام جمهوری اسلامی دارند٬ در کنار یکدیگر قرار گیرند.

محمود میر لوحی٬ افزود: گروه‌های سیاسی اگر علاقمند به پویایی و پایداری انقلاب اسلامی هستند٬ باید در ذیل شعار «همه با هم» و احترام به بزرگان و پیشکسوتان انقلاب٬ مراسم این روز را شکوهمند‌تر از همیشه برگزار کنند.

معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات با اشاره بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان٬ در مواجه با برخی تندروی‌ها جریان‌‌های خاص سیاسی در این روز٬ ادامه داد: این روز یک نماد مهم برای جمهوری اسلامی است و جای امیدواری دارد تا برخی افراد تندرو٬ بدنبال بداخلاقی سیاسی و عقده‌گشایی‌های جناحی و گروهی خود در این روز‌ نباشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل٬ با بیان حساسیت آن پیر فرزانه بر وحدت کلمه٬ افزود: وحدت کلمه محدود به وحدت یک جناح٬ گروه و یا دسته سیاسی نیست٬ بلکه در ذیل آن همه آن‌ها که آرمان‌های انقلاب اسلامی را باور دارند٬ باید در عرصه‌هایی نظیر ۲۲ بهمن حضور فعال داشته باشند.

این مقام مسئول در دولت هشتم٬ یادآور شد: امروز اگر از موزه‌هایی که از زندان‌های سابق رژیم ستم شاهی ساخته شده٬ دیدار کنید٬ تصاویری بسیاری از نیرو‌های اصیل نظام را در زمان پیش از انقلاب در حال تحمل رنج زندان و شکنجه شدن خواهید دید. چهره‌هایی که متاسفانه برخی از آن‌ها اکنون در وضعیت انفعال بسر می برند و امیدواریم حضور آن‌ها را در عرصه‌های کشوری بیش از پیش شاهد باشیم.

میرلوحی با تأکید بر اینکه مراسم ۲۲ بهمن بزرگترین فرصت برای حضور همه نیرو‌های دلسوز و اصیل انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر است٬ تصریح کرد: باید این روز را فرصتی قرار دهیم تا یکبار دیگر همه آنهایی که دل در گرو اعتلای نام جمهوری اسلامی دارند در کنار یکدیگر قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز