خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های فرهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۸۰

برپایی سایر غرفه‌های خلاقانه و اقتضائی با استفاده از پتانسیل شمسه و استیج ویژه روز راهپیمایی و اجرای برنامه‌های تعاملی با تاکید بر اجرای مسابقه و اهدای جایزه نیز از دیگر برنامه‌های پردیس‌های انقلابی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن گفت: به پاسداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با شعار من انقلابی‌ام، برنامه‌هایی چون اجرای گروه سرود جوانان و نوجوانان شمسه آئینی، برپایی ۲۲ پایگاه محلی چشمه‌های انقلاب و ۲۲ پردیس انقلابی در مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی اجرا می‌‍‍‌شود.

به گزارش ایلنا٬ حجت الاسلام والمسلمین امرودی فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و بیان کرد: ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال بر اساس رویکرد مردمی بودن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، شور و نشاط انقلابی در برنامه ریزی‌های مربوطه، توجه ویژه به کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه‌ها و همچنین بازخوانی نقش اقوام ایرانی در ماندگاری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های فرهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲ پردیس انقلابی در مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برپا می شود.

وی در ادامه به تشریح عناوین و موضوع فعالیت پردیس‌های انقلابی پرداخت و افزود: غرفه‌های محله محور؛ خانه قرآن و عترت، خانه فرهنگ و هنر، خانه سلامت، خانه کودک و خانه ورزش(مسابقات و سرگرمی های قرآنی، نقاشی کودکان، ایستگاه سلامت، ورزش و بازی و…)، غرفه توزیع کتاب و محصولات فرهنگی(پرچم، بادکنک های رنگی، سربند و…)، غرفه عکس و فیلم مستند انقلاب اسلامی و پخش سرودهای انقلابی، غرفه نسیم بهشت(پخش اذان زنده توسط اداره‌کننده غرفه مربوطه و برپایی نماز)، غرفه عکس یادگاری از نمادهای انقلاب اسلامی، غرفه بازیافت(با هدف ترویج زمین پاک آسمان آبی) و هدف عملیاتی پاکسازی مسیر راهپیمایی از زباله های کاغذی برپا می شود.

همچنین برپایی سایر غرفه‌های خلاقانه و اقتضائی با استفاده از پتانسیل شمسه و استیج ویژه روز راهپیمایی و اجرای برنامه‌های تعاملی با تاکید بر اجرای مسابقه و اهدای جایزه نیز از دیگر برنامه‌های پردیس‌های انقلابی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تمامی پردیس‌ها از ۸ صبح روز ۲۲ بهمن فعالیت خود را آغاز کرده و با پخش اذان ظهر به کار خود پایان خواهند داد که پیش بینی امکانات لازم برای اقامه نماز ظهر و عصر برعهده مناطق واقع شده در محدوده انجام راهپیمایی است.

وی از برپایی ۲۲ پایگاه محلی با عنوان چشمه‌های انقلاب خبر داد و افزود: در این پایگاه‌ها معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه به معرفی مدیریت محله، دستاوردها و امکانات موجود می پردازند و در کنار آن نمایشگاه فرهنگی؛ محله در شکل گیری انقلاب اسلامی نیز برپا می شود.

به گفته، امرودی اجرای سرود ۳۰۰ نفره با حضور جوانان و نوجوانان شمسه آئینی در محل جایگاه، مستندسازی حماسه حضور مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور یکهزار عکاس شمسه‌ای، اجرای زنده نقاشی روز شمار انقلاب در قاب تابلوهای ۶ متری با حضور نقاشان شمسه ای و حضور گروههایی با پوشش اقوام مختلف ایرانی در روز راهپیمایی از دیگر برنامه های وی‍‍ژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن به شمار می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز