خبرگزاری کار ایران

اقدام تفرقه‌افکنانه نهاد وابسته به شهرداری تهران در روز وحدت ملی + عکس

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۷۸

ورود این نهاد وابسته به شهرداری به مرحله تخریب علیه دیپلماسی هسته ای، که می‌تواند پیروزی بزرگ برای دولت روحانی و نظام و مردم باشد، شاید نشان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم باشد.

حتی امروز هم که از آن به روز وحدت ملی یاد می‌شود؛ شاهد اقدام تفرقه‌افکنانه نهاد وابسته به شهرداری تهران بودیم. این نهاد با تولید انبوه پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود: «توافقات ننگین مایه ذلت ماست»؛ نگرانی دلواپسان را در سطح وسیع به‌عنوان نگرانی و دغدغه‌ی نظام و مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انقلاب اسلامی ایران درنتیجه تلاش همه آحاد مردم با افکار و عقاید مختلف در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و انتظار می‌رود این روز ملی توسط برخی از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به محلی برای تسویه حسابهای جناحی و افراطی تبدیل نشده و کام مردم را تلخ نکند.

ضرورت اتحاد و انسجام داخلی در شرایط کنونی که دولت برای به سرانجام رساندن چالش‌ هسته‌ای به حمایت تمام آحاد مردم نیاز دارد، موضوعی است که انتظار می‌رفت ستاد برگزاری مراسم به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد و از پخش شعارها و بنرهای تفرقه‌اکنانه تا حد ممکن جلوگیری کرده و اجازه ندهد افرادی از این فرصت برای مقاصد خود بهره ببرند. به‌ویژه آنکه رهبر معظم انقلاب هم در فرمایش‌های اخیرشان بر حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تاکید و از انجام توافق با حفظ عزت نظام حمایت کردند.

اما درست در همین روز؛ شاهد اقدام تفرقه‌افکنانه‌ی نهاد وابسته به شهرداری تهران بودیم. این نهاد با تولید انبوه پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود: «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» نگرانی دلواپسان را در سطح وسیع به‌عنوان نگرانی و دغدغه نظام مطرح کرد.

ورود این نهاد وابسته به شهرداری به مرحله‌ی تخریب دیپلماسی هسته ای، که می‌تواند پیروزی بزرگ برای دولت روحانی و نظام و مردم باشد، شاید نشان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم باشد وگرنه همه دلسوزان و عقلای نظام معتقدند دولت تدبیر و امید در این مدت توانسته در جریان مذاکرات بخشی از تحریم‌ها را بردارد، بخشی از دارائی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند و مهمتر از آن جلوی تحریم‌ها و قطعنامه‌های بیشتر را بگیرد و باب تعامل و مذاکره را با غرب بگشاید. روندی که در هشت سال گذشته شتاب معکوس داشت. لذا دغدغه و نگرانی از گشایش در حل پرونده هسته‌ای و حرکت در مسیر توافق بزرگ تنها به ضرر منافع افراطیون بوده و در تقابل با منافع ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز