خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حاما به ایلنا خبر داد:

جزئیات کنگره حزب اراده ملت ایران / انجام اصلاح اساسنامه و انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۱۰

سخنرانان این مراسم جناب آقای دکتر عارف، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری، خانم دکتر معصومه ابتکار و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای هستند.

جزئیات زمان برگزاری و سخنرانان کنگره حزب اراده ملت ایران مشخص شد.

عضو کارگروه اجرایی کنگره در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: هفتمین کنگره ملی حاما یکم اسفند ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر با حضور شخصیت‌های سیاسی، میهمانان و اعضاء در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

مهران رئوف افزود: براساس برنامه‌ریزی در نظر گفته شده، سخنرانان این مراسم جناب آقای دکتر عارف، حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری، خانم دکتر معصومه ابتکار و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای هستند.

مسئول روابط عمومی حاما تصریح کرد: این کنگره در قسمت افتتاحیه و پنل نخست(بخش صبح) با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و دبیرکل حزب اراده ملت ایران آغاز می‌شود و در پنل دوم(بعد از ظهر) که بصورت داخلی با حضور اعضا برگزار خواهد شد، اصلاح اساسنامه و انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب در دستور کار قرار دارد.

مسئول روابط عمومی حاما یادآور شد: حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی پس از انجام هماهنگی با ستاد برگزاری کنگره٬ در بخش اول که از ۹ صبح آغاز می‌شود، بلامانع است.

همچنین به گفته این عضو کارگروه اجرایی کنگره، تارنمای جدید پایگاه کشوری حزب اراده ملت ایران نیز رونمایی و در حاشیه آن، نمایشگاه عکس حاما نیز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز