خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه:

آیت الله آملی لاریجانی سه‌شنبه به استان لرستان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۱۱

آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می‌یابد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در رأس هیأت عالی قضایی به استان لرستان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حسن رحیمی افزود: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان به این استان سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌کنند.

وی گفت: آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می‌یابند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران در جمع آنها سخنرانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از جمله برنامه‌های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: در سفر هیئت بلند پایه قضایی به استان لرستان، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستانها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز