خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت و گو با ایلنا:

رفتار صداوسیما مصداقی از فتنه‌گری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۳۴

حتما با این موضوع باید برخورد شود زیرا نقطه تاریک و سیاهی در پرونده ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که تازگی شروع به کار کرده‌اند.

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اقدامات و حرکات مغایر با وحدت ملی و عوامل یکپارچه ساز ملت ایران است و به وحدت ضربه می‌زند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ در خصوص پخش تصاویر اهانت به بزرگان نظام از صداوسیما و آیت‌الله هاشمی گفت: به نظر من این موضوعی است که مدعی‌العموم باید برای بررسی و برخورد با آن وارد شود.

وی ادامه داد: اینطور اقدامات و حرکات مغایر با وحدت ملی و عوامل یکپارچه ساز ملت ایران است و به وحدت ضربه می‌زند.

رئوفیان گفت: این نوع برخوردهای خارج از اصول صدا و سیما نه تنها جناحی نیست٬ بلکه خارج از مسائل جناحی و وحدت یک کشور را هدف قرار داده و مصادیق فساد است و حتما به تصویرکشیدن چنین صحنه‌ای خاطر رهبر انقلاب اسلامی را مکدر کرده است.

وی ادامه داد: نه تنها رهبر انقلاب اسلامی٬ بلکه افکار عمومی نیز نظاره‌گر عملکرد مسئولان در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها هستند از این موضوع مکدر و جریحه‌دار شده‌اند.

رئوفیان بیان کرد: حتما با این موضوع باید برخورد شود زیرا نقطه تاریک و سیاهی در پرونده ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که تازگی شروع به کار کرده‌اند زیرا ایشان نه تنها تا به امروز با این موضوع برخوردی نداشته‌اند٬ حتی صداوسیما کوچک‌ترین واکنشی نیز نسبت به آن از خود نشان نداده‌اند.

وی اظهار کرد: در سی‌وششمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ اسلام است درست نبوده با چنین اقداماتی وحدت و یکپارچگی همیشه رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند مورد حمله قرار بگیرد.

رئوفیان در پایان گفت: این رفتار مصداقی از فتنه‌گری است که صداوسیما و مسئولان امر٬ همه باید پاسخگوی آن باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز